SSM Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Jeg mangler ryggelys på min M3, det er ikke så rart siden det ikke sitter noen ledninger på trykkontakten som er på kassen. Lurer på hvor de lendningene ligger, skal de komme ned hullet til girspaken? eller? Lurer og på om S14 Evo2 motoren skal ha lambdasonde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Ligger under girspaken. Skal vere et klips der. så er ledininga skjøtt fra girspaken og ned på trykkontakten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 Pokker, da ligger min inne i kupéen en plass. Så etter den når jeg hadde nede eksosen og mellomakslingen i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Skru bort midtkonsollen så finner du den nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå