Ond Racing Skrevet September 26, 2007 Skrevet September 26, 2007 Vurderer å selge min M20B25 turbomotor. Masse HK til en billig pris!! Motoren bremsa 602HK og 756Nm hos VM i Sverige!!!! Bremse papirer følger med. Dette er mye pulver å ha i en E30! Blokk: O-ringet med støttegørdel fra PPF, ny overhalet,4 puchs sinter clutch,618 trykkplate,diesel oljepumpe,kulpeenade org råder,7.2:1 i komp,nybalansert veiv.ARP bolter Topp:300graders turbo kam fra PPF,Dr Shrick nest hardeste ventilfjærer,justerbart kamdrev +/- 15grader,nyplanet topp og trykktestet hos Motorteknikk,Portet og mirafreste ventilseter hos Henry Kickmeyer Turbo: Holset HX55 med grenrør fra PPF med 50mm Wastegate Portet og polert innsug med 1600cc dyser. Stor Intercooler og alle rør i alu, og nye siliconslanger. 3" komplett eksosanlegg. M3 gearkasse og custom mellomaksling bygd hos GKN. Alt er bare å sette rett inn i en E30 og du er klar for gata på et par dager alt dette selges for kun 35000kr Eller se her : http://videos.streetfire.net/video/2be1 ... 380330.htm Ring for mere info på 91894771 eller en prøvetur for de som er seriøse kjøpere.
E36Cab1 Skrevet September 26, 2007 Skrevet September 26, 2007 Det var et gromt oppsett,rekner med en del spool-up tid på denne Hvilket trykk vart dette kjørt med mht den lave kompen? Og no ska du ha en 3,5ltr alså Kan bli morsomt det ja!
Ond Racing Skrevet September 26, 2007 Forfatter Skrevet September 26, 2007 Den begynner å lade skikkelig ved ca 3500rpm og da tar det helt av til ca 7000rpm. Trykket i bremsebenken var konstant 32psi fra 4200rpm mener jeg å huske
E36Cab1 Skrevet September 26, 2007 Skrevet September 26, 2007 hehehe..........DENNE likte eg ja Lykke til med salget og videre prosjekt!!
Ond Racing Skrevet September 26, 2007 Forfatter Skrevet September 26, 2007 Takk for det! Motoren er rå og helt perfekt for den som vil bygge seg en frisk gatebil til neste års Bimmers treff!
kimeide Skrevet September 26, 2007 Skrevet September 26, 2007 har du papirer på motor? hvor den kommer fra liksom.. at det er mulig å få det godkjent...?
Ola. Skrevet September 26, 2007 Skrevet September 26, 2007 Hvilke råder og stempel? Såvidt meg kjent, ble vel denne motoren bygd opp av Robin med 318is stempel og orginale 325 råder? Isåfall, er jo det vesentlig informasjon?
MotorViagra Skrevet September 26, 2007 Skrevet September 26, 2007 Hvilke råder og stempel?Såvidt meg kjent, ble vel denne motoren bygd opp av Robin med 318is stempel og orginale 325 råder? Isåfall, er jo det vesentlig informasjon? Er det mulig da.. org is stempel og 325 råder... burde ikke denne knekke sammen snart da?
BMW_Larsen Skrevet September 26, 2007 Skrevet September 26, 2007 Big Turbo - 900hp - 3800cc bmw e30?????
Ond Racing Skrevet September 27, 2007 Forfatter Skrevet September 27, 2007 Ja det er originale råder som er overflate behandlet for å styrke de med 318is stempler. Må ikke undervurdere styrken i originale deler Tok å overhalet hele motoren nå for kort tid siden og alt ser helt topp ut inne i motoren, ingen feil å finne.
Ond Racing Skrevet September 27, 2007 Forfatter Skrevet September 27, 2007 Big Turbo - 900hp - 3800cc bmw e30?????ikke den skarpeste kniven i skuffen han som har lagt ut den filmen
Ond Racing Skrevet September 27, 2007 Forfatter Skrevet September 27, 2007 har du papirer på motor?hvor den kommer fra liksom.. at det er mulig å få det godkjent...? Har papirer på motoren ja hvis det er bremse papirer på motoren du tenker på. Motoren kommer fra Sverige. Skal vel holde hardt å få det godkjent med så mye hester tror jeg men du kan jo prøve.
Ond Racing Skrevet September 27, 2007 Forfatter Skrevet September 27, 2007 ka ladetrykk va den bremsa på..? Mener å huske at det var ca 32psi fra ca 3800rpm og oppover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå