Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å selge min M20B25 turbomotor.

Masse HK til en billig pris!!

Motoren bremsa 602HK og 756Nm hos VM i Sverige!!!! :D

Bremse papirer følger med.

Dette er mye pulver å ha i en E30!

Blokk: O-ringet med støttegørdel fra PPF, ny overhalet,4 puchs sinter clutch,618 trykkplate,diesel oljepumpe,kulpeenade org råder,7.2:1 i komp,nybalansert veiv.ARP bolter

Topp:300graders turbo kam fra PPF,Dr Shrick nest hardeste ventilfjærer,justerbart kamdrev +/- 15grader,nyplanet topp og trykktestet hos Motorteknikk,Portet og mirafreste ventilseter hos Henry Kickmeyer

Turbo: Holset HX55 med grenrør fra PPF med 50mm Wastegate

Portet og polert innsug med 1600cc dyser.

Stor Intercooler og alle rør i alu, og nye siliconslanger.

3" komplett eksosanlegg.

M3 gearkasse og custom mellomaksling bygd hos GKN.

Alt er bare å sette rett inn i en E30 og du er klar for gata på et par dager alt dette selges for kun 35000kr

img5831wc1.th.jpg

img5833et7.th.jpg

Eller se her : http://videos.streetfire.net/video/2be1 ... 380330.htm

Ring for mere info på 91894771 eller en prøvetur for de som er seriøse kjøpere.

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det var et gromt oppsett,rekner med en del spool-up tid på denne :shock: Hvilket trykk vart dette kjørt med mht den lave kompen?

Og no ska du ha en 3,5ltr alså :wink:

Kan bli morsomt det ja!

Skrevet

Hvilke råder og stempel?

Såvidt meg kjent, ble vel denne motoren bygd opp av Robin med 318is stempel og orginale 325 råder?

Isåfall, er jo det vesentlig informasjon?

Skrevet
Hvilke råder og stempel?

Såvidt meg kjent, ble vel denne motoren bygd opp av Robin med 318is stempel og orginale 325 råder?

Isåfall, er jo det vesentlig informasjon?

Er det mulig da.. org is stempel og 325 råder... burde ikke denne knekke sammen snart da?

Skrevet

Ja det er originale råder som er overflate behandlet for å styrke de med 318is stempler.

Må ikke undervurdere styrken i originale deler :lol:

Tok å overhalet hele motoren nå for kort tid siden og alt ser helt topp ut inne i motoren, ingen feil å finne.

Skrevet
har du papirer på motor?

hvor den kommer fra liksom..

at det er mulig å få det godkjent...?

Har papirer på motoren ja hvis det er bremse papirer på motoren du tenker på.

Motoren kommer fra Sverige.

Skal vel holde hardt å få det godkjent med så mye hester tror jeg men du kan jo prøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...