Thomaz Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Å hvordan di vil ta seg ut på e36 cab? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/18-Bmw-3 ... otohosting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 Eller disse http://cgi.ebay.com/ebaymotors/18-black ... QQtcZphoto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Vill heller godt for di første jeg da:) hehe men det er meg da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 Vil di felga ta seg no bra ut på caben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 Hehe eller di her http://cgi.ebay.com/ebaymotors/18-Bmw-3 ... QQtcZphoto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 For min del ville jeg valgt en av de 2 øverste... Kommer jo helt ann på farge på bilen også... Men er fete felger hvertfall. Ligner jo litt på Rondell 58. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 Bilen er svart så er redd di svarte felgene blir litt "gjemt bort".. Men kan jo hende det kan bli bra å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 Ingen som har bilde av e36 cab med di øverste felgene tiljengelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Jeg TROR ikke du får så dyp kant på en vanlig e36, som det du får inntrykk av på bildene. Da må det være en z3 eller e46 M3. Ikke velg svart etter min mening. En svart felg er en fin felg noen ganger, men det gir veldig sjeldent noen særlig fin look på bilen. Det vil også få felgen til å se mye mindre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 Hjul buene mine er no extremt valset, så tror det skal gå fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 ULTRA DEEP DISH... Må jo være utrolige finfine felger...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Vet ikke om valsing er nok for m3-felger akkurat men? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 går fint på disse! Men husk å bestill til 5serie hvis du skal ha dyp kant. Har du valset max så er ikke det no problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Har du bretta ut skjermen eller? Gleder meg til å se bildene. Trodde det var umulig å få en bred felg fra 5-serie på en e36.. Men kjøp en normal felg foran da, ikke fint med dyp kant foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 Ultra deep dish høres jo rått ut Hehe har ikke bretta di ut, men er ganske bra valsa 5 serie felger, vil ikke det spore mer siden du for innpresse lenger ut? Har hørt det.. Åssen dekk dim vil passe på di her.. vil ha litt strekk, pluss at jeg helst vil ha 40 profil for å få litt komfor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå