Gå til innhold

Billakk og Verktøy AS på Sandnes, dårlig service!!

B.E.E.
 Share

Anbefalte innlegg

Var innom denne forhandleren for å kjøpe en boks med spraylakk i bilens farge. Jeg har vært god kunde på dette stedet tidligere. Hadde på forhånd ringt og forsikret meg at de hadde åpent. Jeg gikk inn i butikken, og ble møtt av en helt uinteressert person som spurte hva jeg ville.

Jeg fortalte at jeg ønsket en boks med lakk (noe som tar 5 minutter å lage). Personen sa rett ut til meg at det gidder hun ikke å lage, for de hadde så mye annet å gjøre. Jeg ble litt overasket av svaret og forklarte at jeg hadde tatt fri fra jobben for å komme hit.

Med en avvfeiende tone sa hun at det kunne hun ikke hjelpe for og ba meg komme tilbake senere. Siden fortalte hun at de hadde mye varer som skulle pakkes til "million-kunder", så de kunne ikke ta seg bryet med meg. Deretter ba hun meg gå et annet sted å handle lakk!!

Er det slik service vi skal forvente hos tilsynelatende profesjonelle forhandlere? Skal ikke kunden settes i høysetet? Er det bare meg som synes at en slik kundebehandling er under enhver kritikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom denne forhandleren for å kjøpe en boks med spraylakk i bilens farge. Jeg har vært god kunde på dette stedet tidligere. Hadde på forhånd ringt og forsikret meg at de hadde åpent. Jeg gikk inn i butikken, og ble møtt av en helt uinteressert person som spurte hva jeg ville.

Jeg fortalte at jeg ønsket en boks med lakk (noe som tar 5 minutter å lage). Personen sa rett ut til meg at det gidder hun ikke å lage, for de hadde så mye annet å gjøre. Jeg ble litt overasket av svaret og forklarte at jeg hadde tatt fri fra jobben for å komme hit.

Med en avvfeiende tone sa hun at det kunne hun ikke hjelpe for og ba meg komme tilbake senere. Siden fortalte hun at de hadde mye varer som skulle pakkes til "million-kunder", så de kunne ikke ta seg bryet med meg. Deretter ba hun meg gå et annet sted å handle lakk!!

Er det slik service vi skal forvente hos tilsynelatende profesjonelle forhandlere? Skal ikke kunden settes i høysetet? Er det bare meg som synes at en slik kundebehandling er under enhver kritikk?

Jeg kan Garantere deg at det ikke akkurat var sjefen i butikken du snakket med! Hadde du fortalt hvor "god" service du fikk til sjefen hennes, så tror jeg hun hadde møtt deg med litt bedre service neste gang . :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun har glemt at de fleste millionkundene også startet i det små.

Men de kan jo like godt slutte med åpne dører om de ikke er interessert i småkundene.

Er dette de som holder til rett "under" motorveibroa på RV44 fra Sandnes retning Bryne? Hvis ikke kan du prøve der. De blander også på boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva svarte du damen? skulle skjelt ho skikkelig ut da!

Jeg laget ikke noe stort nummer av det hele. Jeg ristet på hodet og gikk ut av butikken. Siden synes jeg det er rett og rimelig å gå ut på offentlige forum og dele oplevelsen med andre. Kanskje dette gir større konsekvenser for butikken enn utskjelling av personalet direkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun har glemt at de fleste millionkundene også startet i det små.

Men de kan jo like godt slutte med åpne dører om de ikke er interessert i småkundene.

Er dette de som holder til rett "under" motorveibroa på RV44 fra Sandnes retning Bryne? Hvis ikke kan du prøve der. De blander også på boks.

Billakk og Verktøy holder til ikke så langt fra kvadat. Du tenker på Sandtec AS, og det er nettopp hos dem jeg skal handle når jeg får anledning. Får håpe servicen er noe bedre der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...