Øystein E30 M3 Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Hei.. Jeg har en M30B35 fra en E34 som jeg har lyst å putte oppi min E30 325i.. Jeg vet alpina B6 type 2 festene er ganske opptimale (for oss som ikke bryr oss så alt for hardt om vektfordeling) Men jeg syns 4400,- for 2 fester er litt mye (koed).. Noen som vet om andre plasser der dette muligens er billigere? Eventuellt om det er noen som lager eller har detalje-tegninger på lignende fester? Mvh Øystein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Men jeg syns 4400,- for 2 fester er litt mye (koed).. Noen som vet om andre plasser der dette muligens er billigere? Eventuellt om det er noen som lager eller har detalje-tegninger på lignende fester?Mvh Øystein. Hvordan får du det til å bli 4400? https://www.koed.dk/2.1.1.asp?bokstype= ... geord=3934 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 http://www.e30.de/fotost/f00431/f00431.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 motor feste i fra koed.dk koster: DKK 1.389,00 ganger 2. og det er for Alpina Type 2. samma motore feste som jeg har på min E30 335. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 Men jeg syns 4400,- for 2 fester er litt mye (koed).. Noen som vet om andre plasser der dette muligens er billigere? Eventuellt om det er noen som lager eller har detalje-tegninger på lignende fester?Mvh Øystein. Hvordan får du det til å bli 4400? https://www.koed.dk/2.1.1.asp?bokstype= ... geord=3934 Det der er vist noen andre enn de jeg har sett på.. de jeg såg på kostet (som det står over her) 1389,- pr.stk så med frakt osv endte det på 4380 eller hva det var.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 http://www.e30.de/fotost/f00431/f00431.htm Se der ja..Takk Men hvordan er det med frakt,gebyrer,mva osv derfra da? Er det bare de 7+6 euroene som står under? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Ha'kke snøring på frakt etc... Du får sende dem en mail å høre Åssen prosjekt er det du har på gang da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 Nei det er ikke verre enn en M30B35 fra E34.. Skal i denne Blir morro det.. Med tiden blir det kanskje en snurre på den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Nice plan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Men jeg syns 4400,- for 2 fester er litt mye (koed).. Noen som vet om andre plasser der dette muligens er billigere? Eventuellt om det er noen som lager eller har detalje-tegninger på lignende fester?Mvh Øystein. Hvordan får du det til å bli 4400? https://www.koed.dk/2.1.1.asp?bokstype= ... geord=3934 Det der er vist noen andre enn de jeg har sett på.. de jeg såg på kostet (som det står over her) 1389,- pr.stk så med frakt osv endte det på 4380 eller hva det var.. det koster ikke 2000kr å sende fra Danmark.. så hvilken moms og frakt du bruker vet ikke jeg blir vel rundt 3100 levert på dør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 Viss du tar 1389 x 2 + frakt på ca 350 og legger det i i koed-kalkulatoren så blir det ca 4400,-.. Viss ikke har jeg gjort en grov feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Viss du tar 1389 x 2 + frakt på ca 350 og legger det i i koed-kalkulatoren så blir det ca 4400,-.. Viss ikke har jeg gjort en grov feil... huff, så ikke at det var snakk om forskjellige men hvorfor ikke kjøpe de til 1849 eller hva det var da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 Nei jeg var ikke klar over at koed hadde de der før "bmwmsport" skeiv det.. Har ikke undersøkt hva type fester det der er.. Viss det er posisjon 2 så kjøper jeg selvsagt de istedenfor B6 festene! Men jeg har det ikke så travelt enda.. Bilen skal registreres med org. motor først, og siden dette er en sommerbil så tviler jeg på jeg kommer til å registrere den før etter nyttår.. Må bare sanke info og deler så alt er klart til dess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Nei jeg var ikke klar over at koed hadde de der før "bmwmsport" skeiv det.. Har ikke undersøkt hva type fester det der er.. Viss det er posisjon 2 så kjøper jeg selvsagt de istedenfor B6 festene! Men jeg har det ikke så travelt enda.. Bilen skal registreres med org. motor først, og siden dette er en sommerbil så tviler jeg på jeg kommer til å registrere den før etter nyttår.. Må bare sanke info og deler så alt er klart til dess Skjønner Det er type 2 ja, og er fra samme sted som nevnes over her (e30.de) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 Nei jeg var ikke klar over at koed hadde de der før "bmwmsport" skeiv det.. Har ikke undersøkt hva type fester det der er.. Viss det er posisjon 2 så kjøper jeg selvsagt de istedenfor B6 festene! Men jeg har det ikke så travelt enda.. Bilen skal registreres med org. motor først, og siden dette er en sommerbil så tviler jeg på jeg kommer til å registrere den før etter nyttår.. Må bare sanke info og deler så alt er klart til dess Skjønner Det er type 2 ja, og er fra samme sted som nevnes over her (e30.de) Jamen det er jo supert! Så med disse festene får du plass til en E28 535 radiator med litt masering av torpedoveggen? hvilken type "gummi-klosser" må jeg ha til disse egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå