325ixturbo Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 vet d er siemens deka. men er di 350cc? p4532176 noen som vet hvordan jeg finner d ut, http://www.turbo-mopar.com/forums/showt ... t=p4532176 eller er di 441cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 3bar gir de 392.6cc. 3,8 bar (55psi) 441cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 ok takk, brukte du den listen jeg hadde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Ja brukte den. Fant ikke noe når jeg søkte på nummeret jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 hm disse dysene er lav ohms dyser ikke sant? mine 350cc med nr 0280155830 er høyohms dyser. disse skal vel egentlig være ganske like eller? sprutet mitt ble mappa med 392cc dysene så bytta jeg til di andre. men bilen ryker svart av di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 De dysene du har er noen "tynne" blå eller? Volvo turbo dyser. De skal vere 391cc@3,8bar etter det jeg finner så det skal ikke vere store forskjellen. Men man finner ofte litt varierende info om hva dysene leverer. Om Siemens dysene er høy eller lav ohm aner jeg ikke, bare mål de med et ohm meter, lav ohm har ca3ohm mens høy ca14+-. Det du børe gjøre er å måle mengden de gir, få deg et lite målebeger å sprut med dysa ned i den i en gitt tid (hvis du tar 1min så får du jo cc i min) og samenlign de to dysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 volvo dysene har samme farge som orginal dysene. og di er høyohm. siemens dysene er lavohm. mener di er ganske lik, men tech2 sprutet skal vist justere seg selv om d er høy ohm eller lav? takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå