Deep Dish Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Hørte nettopp på nyhetene at 10 engelsk registrete sportsbiler som var på vei i full fart fra Oslo til Stockholm. Politiet hadde satt opp "vei sperring" i Karlstad for å ta dem, men bilene kjørte selvfølgelig stille og rolig i lovlig fart forbi polisen... Noen som vet noe mer.??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 whaat:) noen som vet mer ? bilder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 rimelig voksne bila derre gutta for med!! konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Jeg å vil være med på det her http://www.nettavisen.no/bil/article1356221.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Jeg å vil være med på det her http://www.nettavisen.no/bil/article1356221.ece Intervjuet med han svenske polismannen er noe av det morsomste jeg har sett. "det framkom även uppgifter om at det kunne vare fråga om det här gun.. ball race.." hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 KONGE:) rart ikke norge prøvde og stoppe de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Det var ikke gumball3000. Var også på nyhetene igår.."Biler med OVER 300hestekrefter" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Det var ikke gumball3000.Var også på nyhetene igår.."Biler med OVER 300hestekrefter" Jeg tror ikke de norske myndighetene anerkjenner at det eksisterer slike biler i Norge. På samme måte som det visstnok ikke eksisterer homofile i Iran. Og det som eksisterer trenger man heller ikke å bekjempe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 norge rakk vel ikke stoppe noen før de var ute av landet. Oslo - grensa går jo på under en time. Husk at dette er snakk om biler med flere hundre hestekrefter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
durag318 Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Det er visst snakk om et billøp med navn Euro Enduro 2007. http://www.pistonheads.com/calendar/event.asp?i=1845 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 3000 pund ja dæven kansje jeg blir med en gang Anderstorp med de gutta her må da være arti hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 Det var ikke gumball3000.Var også på nyhetene igår.."Biler med OVER 300hestekrefter" Jeg tror ikke de norske myndighetene anerkjenner at det eksisterer slike biler i Norge. På samme måte som det visstnok ikke eksisterer homofile i Iran. Og det som eksisterer trenger man heller ikke å bekjempe. hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 "Trafikanter så onsdag nærmere ti biler kjøre i hastigheter opp mot 200 kilometer i timen på E 18 mellom Årjäng og Karlstad i Sverige, melder Aftonbladet." Kjører du Ferarri kommer du i avisa, kjører du bmw, på vei til treff er det ingen som sier noe. Altså holder jeg en knapp på å ikke kjøre alt for flashy bil. (Selv om jeg kjører pent da!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 De rakk vel ikke se hva slags bil det var en gang.. Hadde vært gøy å sett 10 biler passere meg på fult turtall mens jeg ligger å nynner til "my hear will go on" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Ja går nok fort unna for di gutta der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå