Odd-M Skrevet September 27, 2007 Skrevet September 27, 2007 Hvordan i svarte F skifter jeg pære i grøftelyset på E39??? Jeg får ikke dekselet på siden av lykten slik som instruksjonsboken beskriver. Pæra røyk sent i går kveld og jeg skal på EU-kontroll om et par timer.
bjalle Skrevet September 27, 2007 Skrevet September 27, 2007 Skru av fremre del av innerskjerm så kommer du til bakfra.
Odd-M Skrevet September 27, 2007 Forfatter Skrevet September 27, 2007 Nei. Det er mye enklere å ta den ut forran. Jeg fant ut av det til slutt... hehe
TJ Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 Du må fjerne en del av plastgitteret ved siden av lykten. Fjern først to stk nagler som sitter plassert oppunder plastgitteret. Når de er ute, lirker du ut en liten seksjon av denne plasten på fangeren. Nå sitter lykten skrudd fast på den ene siden, mens den bare er huket fast i den andre (ytterkanten). Skru løs skruene og huk ut lykta. Voila!
_CoZm|C_ Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 YES! Bimmers er så genialt.. hadde nett samme problemet me å få ut den h... lykta. men nå var det jo lett! I love Bimmers.no
bmwj Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Den som leter den skal finne, den som spør skal få svar, men gjør det på bimmers; og problemet det var? Det der syns jeg bør bli en sånn derre reklameting for bimmersforumet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå