Der lokomotive Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Sjekk annonsen på finn: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... OIQw384983 Hilsen David Aadne 46809717 d-blak@online.no Prisen er satt ned så nå er det første mann som får kjøpe!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 så fin ut den, en del utstyr på den også..For dyr for meg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 perfekt e39 bortsett fra feil felger og mangler bakrutespoileren som er såååå nydelig på touringen + blanke nyrer. Men for all del, hadde jeg hatt disse pengene ville madamen fått seg ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der lokomotive Skrevet September 29, 2007 Forfatter Share Skrevet September 29, 2007 Jeg har nå satt ned prisen på bilen. Kanskje madammen kan få seg ny bil allikevel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der lokomotive Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2007 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 fy faen for en feeeeeeeeeeit bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der lokomotive Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Takker Kimeide. Det er skikkelig ergelig at jeg må selge den. Det er bare sånn noen ganger desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Der lokomotive: veit ikke om du har sett tråden min om vurdering av ny bil e60 5-serie, altså jeg er i markedet for nybil på nyåret, og denne kunne jeg absolutt vurdert hvis det ikke var for km-stand:( beklager, men ser kun på biler som har rulla MAKS 75k km.. men var en helt nydelig bil du har, og veldig synd når man må selge en slik perle:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der lokomotive Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Hei Skillbill Jeg har nå lest tråden din om ny bil og kan se at du ønsker en bil med både plass, utstyr og bra stor motor. Jeg synes du burde prøve 530'en min og se om du kanskje kunne vurdere om km stand under 75k er så viktig. I bilen min får du nesten alt tenkelig utstyr, en enormt fin motor med heftig drag og god drivstoff økonomi og selvsagt full mpakke. Den er holdt original uten noen form for senk/chip/styling osv. Denne bilen er langkjørt av 2 eiere der jeg har kjørt nermere 53000km på 1 år fordi jeg jobber som salgskonsulent. Denne har kun kjørt langt på e6 og autobahn. Den er helt silkestrøken å kjøre. Kom og prøv den da vel. Mvh David 46809717 d-blak@online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Selger virker meget seriøs og voksen, bilen er nydelig, det er BMW E39...perfect, its all just perfect! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der lokomotive Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Takker PenguiN- Håper at jeg finner en som kan passe på bilen etter meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der lokomotive Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Jeg kan forresten også nevne det at bilen har nye bremser foran og bak. Nye sommerdekk. Nokia Haakepelita vinterdekk som er 1 sesong gamle. Nytt panser. Komplett ny bakluke med rute og alt (Kr 26000 uten arbeid). Akkurat vært på Insp. I med alle filterskift. Bilen leveres nyrenset og polert. Jeg håper som sagt at denne blir solgt til noen på forumet her som vet hva denne bilen egentlig er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mykle84 Skrevet Oktober 7, 2007 Share Skrevet Oktober 7, 2007 utrolig rå bil hadde d hvert om 1år så hadde jeg godt mulig kjøpt den. men siden jeg ikke får lappen igjen før neste år så ser jeg ingen vits og ha en så dyr bil i 1år uten og få kjørt den.. men lykke til med salget. vil tro d blir en gla man han som kjøper den bilen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der lokomotive Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Nå er prisen satt ned igjen. Dette er nokk Norges billigste 530 dat Mtech for salg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der lokomotive Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Bumper denne jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg