mhane Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Hvordan er det evt å koble en aktivsub til org-spilleren her? Er det lagt opp for det, eller må man i gang med forsterker og slikt? Skal si fra om jeg er på de trakter Når det gjelder anlegg har jeg det intrykk at det generelt er dårlig med muligheter for å koble til noe som helst. På min har jeg masse høytalere og full pakke, men det er heller dårlige greier når det kommer til volum og tyngde. Har fått vite av bilstereo leverandører at det billigste vil være å koble seg inn på bak høytalerene med seperat forsterker og høytalere + sub. Men kvaliteten vil da etter sigende ikke bli helt topp. Sånn er det nå engang med integrerte bil anlegg. Suben som leveres til feks E39 orginalt synes ikke jeg spiller speisielt bra i forhold til hva jeg feks var vant med i E36 325tds'n min med seperat forsterker koblet opp mot alle høytalerene (orgianle byttet ut) og egen sub. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Spørsmålet forsvant gjerne inne i alt her, men en ting jeg da lurer på.... Ble det levert e38 med sportsunderstell i kombinasjon med komfort-seter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå