K.T Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Skulle på trening i går kvel, da denne sto parkert rett uten for leiligheten min! Hadde ikke sagt nei takk Tror ikke det er så mange i Norge av denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwalpina Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 så den i bergen,, det regna mye men dønn lik bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet September 28, 2007 Forfatter Share Skrevet September 28, 2007 Ja det er i Bergen bilde er tatt, så den holder nok til her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Fin bil... Mangler bare at alpina hadde hatt den innom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Hehe, mulig at jeg banner i kjerka, men nye 7-serien er en stor, stygg bil. Kantete og helt uten linjeføring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Hehe, mulig at jeg banner i kjerka, men nye 7-serien er en stor, stygg bil. Kantete og helt uten linjeføring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Hehe, mulig at jeg banner i kjerka, men nye 7-serien er en stor, stygg bil. Kantete og helt uten linjeføring... ????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Hehe, mulig at jeg banner i kjerka, men nye 7-serien er en stor, stygg bil. Kantete og helt uten linjeføring... Helt enig med deg. Den er veldig rar. Spesielt bak er den ikke noe fin. Men facelift modellen er mye finere bak. Eneste er at bagasjeluka ser litt rar ut på den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Denne bilen er helt konge da:) Sikkert rimlig sprek oxo vill jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Ikke mange av de nei.. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... gS0h531609 her er en facelift tilsalgs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Drømme bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Ikke mange av de nei..http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... gS0h531609 her er en facelift tilsalgs.. ikke rart den selges nesten 1 mill. under ny-pris med de felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå