AndersM Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Da fant jeg endelig bil. Bilen ble kjøpt på tirsdag 25.sept og hentet Torsdag. Hadde bursdag på tirsdag så synes dette var en perfekt gave Litt info om bilen: 316 115 HK (funker fint til mitt bruk) Norsk bil. regga 03/2003 Org 17" litt kantkjørte.. Skal selges Xenon Bagasjeromstrekk Sportsseter Klimaanlegg Midtarmlene i skinn Sportsratt i skinn med multifunksjon Buisness radio/cd med ettermonter BMW SoundModul Regnsensor Sentrallås Og det andre som er standar som el vinduer osv osv Planer for bilen: (Dette kommer samtidig som pengene strekker til ) 19" sommerfelger kjøpt 18" Vinterfelger kjøpt Senk 40/30 eller 50/40?? 50/40 senk kjøpt Full M-techII kjøpt Xenon 6000k i spredere kjøpt Angel eyes 7000k kjøpt Xenon 6000k pærer i nærlysa kjøpt Her er noen bilder av bilen i hvertfall: Skal ha noen xenon match pærer i park/spreder/fjærnlys. Men hvilken sokkel er det jeg trenger og hvilken er bra?? Som holder lenger enn 2mnd Bare å komme med råd og vink. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Pen farge på bilen å bra med utstyr Likte godt ratte ditt med knappene på. Og tøffe seter men kunne vært i skinn da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet September 29, 2007 Forfatter Share Skrevet September 29, 2007 Sant det, men er 23 år og student så kan ikke få alt med en gang.. Og valgte heller en 03mod uten skinn enn en 00mod med skinn Liker bilen veldig godt! Er min første BMW, men ikke den siste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Fin bil ja, likte også planene, untatt litt skeptisk til m6 felger på denne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Yes det er sant,billig forsikring å billig i bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Nydelig bil Litt finere enn min studentbil har lyst å oppgradere til E46 til våren jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet September 29, 2007 Forfatter Share Skrevet September 29, 2007 Takk takk! Men noen som har tips til xenon look parklys og grøftelys? Som holder lenger enn 1mnd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Lurer på om jeg skal kjøpe meg M3 felgen i 18". Tenker på den "nye" felgen. Kan vel funke den dimensjonen som vinterfelger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2007 og hva er pent og brukbart senka? Skal ikke være skamlav.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Da er 18" M3 felger bestilt som vinterfelger.. Kommer på bilen i morgen. Så er det bare å finne noe senk.. Men hvor mye?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Takk takk! Men noen som har tips til xenon look parklys og grøftelys? Som holder lenger enn 1mnd? http://www.extremlys.no/ Skriv mail til gutta der... Flinke karer og kjapt svar. Mulig sia er nede enda, men er link til mail da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Ikke verst å ha så god råd når man er student Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Takk takk! Men noen som har tips til xenon look parklys og grøftelys? Som holder lenger enn 1mnd? http://www.extremlys.no/ Skriv mail til gutta der... Flinke karer og kjapt svar. Mulig sia er nede enda, men er link til mail da Har fiksa parkpærer, venter bare på nye grøftelys da jeg bestilte feil! Så grøftelys i xenon look kommer snart(med 1 års garanti på at de ikke skal bli gule!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Fet studentbil! Må være behagelig å bruke en bil man kan kjøre med uten etter hver tur å ta en runde å sjekke motorrom og understell. Tanken på nyere bil har egentlig ikke streifa meg, siden jeg har skylapper i min egen "E30 med minimum 500hk" trimverden. Når jeg ser hva jeg faktisk kan få for de pengene jeg sålangt har lagt i trimming så blir jeg rett og slett lei meg, men det er vel prisen for galskapen Huff, kunne ratta heftig studentbil jeg også... men de "penga" ligger nok i en haug på verkstedet Noen ekstriørendringer hadde det hatt godt av, men jeg kjenner til studenttilværelsen og de utrolig summer den lirer av seg.. Tror de M3 felga kommer til å bli fete vinterslisser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Fet studentbil! Må være behagelig å bruke en bil man kan kjøre med uten etter hver tur å ta en runde å sjekke motorrom og understell.Tanken på nyere bil har egentlig ikke streifa meg, siden jeg har skylapper i min egen "E30 med minimum 500hk" trimverden. Når jeg ser hva jeg faktisk kan få for de pengene jeg sålangt har lagt i trimming så blir jeg rett og slett lei meg, men det er vel prisen for galskapen Huff, kunne ratta heftig studentbil jeg også... men de "penga" ligger nok i en haug på verkstedet Noen ekstriørendringer hadde det hatt godt av, men jeg kjenner til studenttilværelsen og de utrolig summer den lirer av seg.. Tror de M3 felga kommer til å bli fete vinterslisser! Takk takk. Ja vil jo fikse noen eksteriørdeler, men det koster penger og det har jeg ikke akkurat flust av nå.. Så får ta ting som penger strekker til.. Mine forrige biler var slike garasjebiler.. Min første bil var en Mini Cab med justerbart understell, flippfront, bøttestoler, stor motor osv osv. Så har jeg hatt noen golf 1 med justerbart understell(senka 110mm), tyske motorsportfelger i 8x14.. Så de prosjektene koster kling!! Så fant ut at for litt ekstra så kan jeg ha en relativt ny bil som er driftsikker! Angrer ikke 1 sekund!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå