Rabies Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 STUDENT-bil?! Svinepels Når jeg var ''student'' hadde jeg ikke lappen engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 hehe er jo bare å prioeritere det Men klager ikke med student tilværelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2008 Noen som vet om man får tak i uorginal M-tech fanger til touring? Eller noen som har en brukt m-tech til touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Noen som vet om man får tak i uorginal M-tech fanger til touring? Eller noen som har en brukt m-tech til touring? Schmiedmann eller koed. sistnevnte var tom for fangere, ventet ikke inn nye før i mars måned. Er på jakt selv nemlig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2008 glemte å i det, har forran liggende i kjelleren, men trenger bak så hvis noen har bak, så let me know Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 da var 50/40 senk godkjent i vognkortet, samt vinterfelgene i 8x18 med 225/40/18.. Var på håret at det ble godkjent, da bilen var litt for lav, men mannen på biltilsynet hadde en god dag! Takk for det! Deilig å få det inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 Da har Arild G moddet litt på bilen min. Har senket den 10mm mere forran Tonet rutene som orginalt, men helt frem Og 19" M6 Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Blir knall det der Anders.. Men på e46 i motsetning til på de eldre 3-seriene, så syntes jeg det er penest med lakk på dørhåndtakene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 Helt enig i det! men det er det pengene da.. skulle være et langtids"prosjekt" dette.. Men har jo gjort en god del med bilen siden jeg fikk den 27.9.07.. Så er lunken i kassa for tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 da var K&N filter montert.. Ble mere morsom lyd i bilen nå I morgen får jeg også senkeskåler og noe annet rask Har levert M-tech II fronten til lakk nå, så får den neste tirsdag/onsdag. Gleder meg veldig til å få den! Kommer til å montere den så fort jeg har mulighet! Senkeskålene blir ikke montert før sommerfelgene skal på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 Har valgt å avbestille M6 felgene da alle skal ha de til våren.. Blir heller noen med bane.. dvs 2 1/2" bane på bakfelgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baklie_E30 Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Godt valg:) Liten smakebit på hvem felger du skal ha i stedet;)??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 er replicas.. sitter å betaler de nå.. LM kan jeg si hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2008 Her er felgene jeg bestilte \:D/ 19x8.5 et35 forran og 19x9.5 et45 bak.. Tror det blir kanon! Men da må jeg vel senke mer.... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baklie_E30 Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Dæven;) de så kule ut! når ankommer de da?? snart på tide og legge om nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå