BMW 4 EVER Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Hei! Har no gått i anskaffelse av skjerm igjen, å har tenkt å kjøre XBOX på den.. ikke 360, men den gamle (har en som er chippet) for der er det bare å legge inn musikk filmer osv. er vist mulighet for OS på den oxo har jeg hørt. Men nok om det. Det som er tingen er at skjermen foran tenkte jeg å få lagt inn der som askebegeret er. Det skal gå helt fint i bredden, det eneste som jeg ikke klarer å tenke helt ut er en grei måte å få skjermen til å vippe oppover på. Altså når jeg legger skjermen ned å skyver den på plass der som askebegere etter rett skulle vært så er det ikke mulig å se skjermen. Noen som kjønner hvor jeg vil hen?? Er ikke så lett å forklare. Noen som har noe genialt å komme med? På forhånd Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 jepp... kjøp deg en pioneer avic-1 eller noe annet med spiller og skjerm i ett Utenom det, no idea! sikkert noen luringer som har triksa med det her før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 4 EVER Skrevet September 29, 2007 Forfatter Share Skrevet September 29, 2007 Joa, men sant. liker å bygge å ha noe som ikke alle andre har. vil ha noe som gjør bilen min unik hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Sett den i lufteslusene over org spilleren i steden. Da blir den lettere synlig også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 4 EVER Skrevet September 29, 2007 Forfatter Share Skrevet September 29, 2007 JA den blir jo letter synlig sant det. har hatt skjerm der tidligere på den gamle E34'en jeg hadde, men der er den og lettere synlig for de som ikke skal se den og hvis du kjøner.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå