mrbatnes Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 sei i fra når du har sjekket prisen på polyforinger på koed, vurderer et sett jeg og:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet November 9, 2007 Forfatter Share Skrevet November 9, 2007 da har jeg fått svar fra biltillsynet og byggingen startes over helgen ikke noe problem å godkjenne dette. eneste jeg måtte montere ekstra (foruten alle m3 delene) var di 4 forsterkningene i bakstilling som er levert på 3.2 m3. jeg er en glad mann idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Mauritziusblå er nydelig Felga, vel, har sett verre Blir gøy til sommeren det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Felgan e helt rå dem....godt valg Å tebake te det med stola....finnest andre orginalstola te E36 som e like så rå som vader, men bedre sitte komfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet November 9, 2007 Forfatter Share Skrevet November 9, 2007 takker! blir nok så jeg beholder vaderstolene. blir så god tid til våren nå at jeg vill bytte ledningsnettet samtidig for å få check-computeren og er litt forskjell på varmeapparatet i dashn. blir nok disse felgene tenker jeg. bygger jo e30 også så tror d blir bare brød og vann på meg i vinter hvis jeg skal få råd til å få begge bilene ferdig til våren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Bygger en e36 coupe og en e30 jeg å+ endel div andre biler, så jeg vet godt hvordan det er å leve på vann og brød....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå