Gå til innhold

Rå rc bil selges. Mugen Seiki MTX3 Forsatt til salgs,ny PRIS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne er fortsatt til salgs pga useriøse drittunger uten penger, oxo er det ny lavere pris.....

Selger en RÅ Mugen Seiki mtx3 med masse deler og utstyr. Dette er en 1:10 scala bil med 4 wheeldrive og beltedrift til diffene. Ettermontert kun kulelagre i drev/aksel utganger, og lette deler samt carbon topp over elektronikk og effektpotte. Følger med masse deler og alt som trengs for kjøring, ps dette er en konkurranse bil som går no jævlig. Følger med 2 karrosserier, en skyline og en mazda. Startbox som er ny, Sanwa mx3 sender med justeringer og lcd skjerm. Flere sett med dekk på felger, Diverse ladere og nitro (4 liter) Dette er en bil som er brukt i norgescupen og fått flere topp plasseringer. Denne er også et meget populært merke blandt de ledende førerne i japan og konkurransene der. Dette er en bil som er grundig oppgradert med kun dyre og lettere deler. Kompositt og legerte.

Se bilder og se alt som følger med her, er bare deler for flere tusen osv..

Nesten nettopp påkostet 5000 i div deler og oppgraderinger. Ring hvis dette er innterresant.

Prisen er 6000.- Men tar gjerne imot bud og/eller forslag på bytte :D

Byttes i komplett styling til e-30 (gts- lumma- e-46 look) Eller to nakkestøter med dvd skjerm og indash spiller som virker.

mugen007.jpg

be006.jpg

8mc9dme1euxnnnwqt4wg.jpg

8v0wchdra7asxgz0uwp2.jpg

s7h25xgjn0r1l5rwvwlo.jpg

Skrevet
Hva er det LCD-skjermen på senderer hjelper for?

Du kunne ikke lagt ut prisen her og?

LCD skjermen gir deg endel nyttig info om trim innstillinger, batterinivå, og masse andre detaljer som hjelper deg og utnytte rc utstyret til max. 8) Stemmer, priset til 8000 men er åpen for forslag :)

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

Nesten nettopp påkostet 5000 i div deler og oppgraderinger. kom med litt mere info på hva disse 5000kr er brukt på. hva er opgraderingen på denne bilen? hvor mye har den gått? hvor gammel er den?

Skrevet
Nesten nettopp påkostet 5000 i div deler og oppgraderinger. kom med litt mere info på hva disse 5000kr er brukt på. hva er opgraderingen på denne bilen? hvor mye har den gått? hvor gammel er den?

Det som er påkostet er:

* Ny motaker i bilen ( den som styrer servoer)

* Carbon lokk på bilen ( ramma over elektronikken)

* Lettere drivaksler ( 4 stk)

* Ny lader til batt,pakke i bilen

* Ny startboks ( brukt 5 ganger) samt ny lader og batteri til denne.

* Noen nye deler ( drivreimer og geardrev)

* Endel nye slitedeler (mekaniske)

* Alle lagre er byttet ut med kulelagre i en spesiell legering.

Dette gjelder oxo alt av drev og clutchus.

* Nye plater og deler i bremsa ( sitter på diffkassa)

* Oljefylte justerbare dempere med blå fjærer ( hardheten)

* Div småting jeg ikke husker i farta.

Hvor mye bilen har gått er jeg ikke sikker på, men motoren og drivverk var byttet da jeg overtok den så den måtte kjøres inn igjen. Etter dette er det vel kjørt ca 10 tanker. Åssen modell det er vet jeg heller ikke, men er nok ikke noe orginalt igjen på bilen uannsett lengre. Som skrevet i annonsen er denne kjørt i norgescupen og fått 3dje plass der. Så er oppgradert for dette bruket, allt av innstillinger fra dette er fortsatt inntakt så bilen er retningstabil og meget følsom på kontrollene. Er oxo satt på en annen forgasser, som er litt (snillere) og mere holdbar. Den som satt der var for racing og nesten umulig og håntere. Uannsett burde kjøperen ha kjørt litt før da denne er meget kjapp og følsom på kontrollen.

Skrevet

ok, kan ikke se at det er brukt så mye option på denne bilen, dette du ramser opp er jo stort sett standar deler på denne bilen, men hva slags motor sitter det i bilen? produsent og størrelse? denne bilen har jo også gått ut av produksjon for et par år siden så hvordan er deletilgangen? hvor kjøper du deler?

Skrevet

Hvis d klarer og se lagre, drev oxo vidre på bildene så. Sitter ikke med bilen foran meg da jeg venter den i retur siden ikke kjøper hentet den ut (kan sjekke dette ut når bilen er meg i hende igjen, men hvis du har så peil burde du jo se det oxo på bildet. Stiann, er du intr i bilen? Hvis ikke ser jeg ingen grunn til at du prøver og ødelegge tråden min her, med og få dette til og virke som jug og ikke værdt prisen. Jeg har kjøpt delene hos en rc forhandler i sverige (micro racing), da det ikke er noen fohandler av mugen i norge.

Skrevet
Hvis d klarer og se lagre, drev oxo vidre på bildene så. Sitter ikke med bilen foran meg da jeg venter den i retur siden ikke kjøper hentet den ut (kan sjekke dette ut når bilen er meg i hende igjen, men hvis du har så peil burde du jo se det oxo på bildet. Stiann, er du intr i bilen? Hvis ikke ser jeg ingen grunn til at du prøver og ødelegge tråden min her, med og få dette til og virke som jug og ikke værdt prisen. Jeg har kjøpt delene hos en rc forhandler i sverige (micro racing), da det ikke er noen fohandler av mugen i norge.
prøver ikke og ødelegge tråen din, kan vere interesert vis motor og option svarer til prisen. men når du setter en så høy pris på en så gammel bil må du legge frem litt mere en at det er byttet kulelager og drev. du må komme med info om motor og differ, er dette som koster penger. bilen er jo gått ut på dato når det gjller løps kjøring, men jeg skal ha en bil jeg kan bruke i gata og da er dette en helt topp bil. ingen tvil om det. mye bedre og kjøpe en gammel løps bil enn en ny hpi eller kyhoso som de fleste gjør. men kom med info om motor og differ da dette er veldig avgjørende om bilen er vert pengene. kan se ut som en mega 12 motor, men er vanskelig og se på et bilde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...