kimeide Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 dette er det jeg har av deler: komplett understell med bremser og styresnekke -diff el takluke 5 dører intreør med lyse brune detaljer stoff intreør dashbord ac stor computeren speedometer hattehylle tak alle deksel i bagasjerom bagasjeluke baklys vinter hjul på stål felg kan eventuelt selge komplett brun skinn med dørsider og alle detaljer alt skal vekk... billig... kan få alt på rullende tysk karroseri for 2500 kroner..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 farge? kunne tenkt meg bagasjeroms luka om den var strøken og med rett farge. og forresten, er det umenneskelig masse jobb å montere AC i bil som ikke har det orig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet September 29, 2007 Forfatter Share Skrevet September 29, 2007 hehe.. umenneskelig du..? vel... vet egenltlig ikke... spørs vel hvordan bilen din står... nå når min var ribbet var den en grei sak å demonter men ellers... TROR DET JA desverre... luka er i diamant svart.. er bra.. ikke noe rust eller noe... kan smse meg på 47800900 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassik Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 er det sperre på den diffen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 kan bli vanskelig med sms, da jeg er på sørsiden av Australia akkurat nå. den bakluka skulle vel helst vært mørkblå da.. husker jo selvfølgelig ikke fargekoden. og om man får den lakkert blir det alltid fargeforskjell, og det vil jag inte ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 minus diff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 hehe australia ja... nice.... men da kan jeg ikke hjelpe deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Hva skal du ha for speedometer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareFinn Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Er baklyset med oransje eller hvite blink? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2007 2000touring: speedometer - 500...? barefinn: har baklys med begge farger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareFinn Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Hva skal du ha for baklys med hvite blink? (ønsker ikke "klarglass") Eventuelt få se et bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 hvitebak lys..? 400..? bilde..? sms meg på 47800900, så får du en mms... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Du har ikke svart meg på sist sms eller sendt meg bilde jeg sa aldri at interessen var borte, men at det hadde vært greit med bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WBROME Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Hei . Har du beskyttelsesplate under motoren ? Og hva skal du ha for el.takluken ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå