Dirty Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 http://www.fvn.no/nyheter/mandal/article517936.ece trodde jeg skulle daue idag morres når jeg så kompis av meg i lokal avisa Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Jaja må være kjipt uansett å være uten lappen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Uvanlige navn i denne familien syns eg,Tarald og Bjørgulv..... Men nok om det "....- Klart det gikk veldig fort, men jeg føler denne strekningen er såpass oversiktlig at det ikke var direkte livsfarlig, sier 19-åringen.... Ja du klarer jo å stoppe for det meste som skulle springe ut i veien i 199km/t på denne lange strekka Jeezez.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 damn... for å si det sånn: DUMBASS!!!! dummeste jeg har lest... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 http://www.fvn.no/nyheter/mandal/article517936.ecetrodde jeg skulle daue idag morres når jeg så kompis av meg i lokal avisa Hehe.. Syntes du kompisen din var tøff i å med du legger denne tråden ut her på bimmers og forteller at dette er en kompis av deg? Ref til avis artikkel: "- Angrer du? - Nei. Jeg klartre fint å stanse da jeg så politiet vinke meg inn, men jeg hadde nok slitt en del dersom det hadde kommet en bil ut fra en av sideveiene, innrømmer Rygnestad. - Du satt ditt eget og andres liv i fare med denne farten? - Klart det gikk veldig fort, men jeg føler denne strekningen er såpass oversiktlig at det ikke var direkte livsfarlig, sier 19-åringen." Hva er det han egentlig mener? først sier han altså at han ville fått problemer om det hadde kommet en bil fra sideveiene men at det ikke er direkte livsfarlig. hmmm??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 29, 2007 Forfatter Share Skrevet September 29, 2007 Syns ikke det var tøft nei! men tenkte bare å dele denne historien med der! men greit det neste gang lar jeg vær, vis det skal være så vanskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Syns ikke det var tøft nei! men tenkte bare å dele denne historien med der! men greit det neste gang lar jeg vær, vis det skal være så vanskelig! Joda fint med historier måten du formidlet historien på kunne vært noe anderledes. Må jo være fritt for komentarer fra oss andre her også når slike historier dukker opp. Vel dirtydicky kjør på med historier det er fint det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Kan jo slenge på med "skryt" selv, og si at det er fort gjort!! Men kan være greit og få et lite overblikk over den strekka man vil dra på for og si det sånn. Fikk æren av og teste/prøve M5'n (3'6l) til en kjenning av meg i går, og tilstår at farten et par ganger var over de angitte 80 på stedet. Hadde helt glemt hvor fort det faktisk går fra du foretar en forbikjøring i 80 og opp til passerte 200kmt i en slik bil. Det var godt på mange måter den turen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Litt kjipt når potensiell arbeidsgiver en gang i fremtiden gjør et søk på navnet ditt på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Sjønner godt hva du mener Ballder. Iforhold til artikkelen sier du ikke imot deg selv heller ikke bråkjekk. Var det som var poenget mitt i innleggene her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Det er i grunn dumt at det som skal til for at en lærer er at det går galt. Dessverre så går det stort sett veldig galt når det først skjer. Det var sånn jeg lærte.. Å ligge på taket, blodig og jævli, alt er stille, du skriker navna til de som satt på og trygler om å få svar, noe jeg heldigvis fikk.. Jeg hadde ikke klart leve med meg selv om jeg hadde drept eller skada dem for livet. Heldigvis kom de fra det med kun småkutt og blåmerker mens jeg fikk de verre skadene, brudd og stygge kutt, men det gikk bra den gangen, men det var så skremmende at det vil sitte i meg resten av livet. Så folkens, tenk før dere drar på, dere får sjelden forvarsel om at det vil gå galt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Haha, fikk gnidd sovna ut av øynene, satt meg rett ned å leste fedrelandsvennen som lå på spise bordet idag tidelig. Første sida med stor over skrift: "ANGER IKKE PÅ 199 KM'T. " Jeg syntes det blir for dumt å gå ut med noe sånt. Er endel unger som bor langs veiene der og den sletta er kjent får veldig høy fart! Snuten vet gått om denne sletta og siden han ikke angrer syntes jeg hvertfall det som fortjent at han blir lappløs i 3 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Ja, man bør tenke gjennom litt på forhånd. Det har jeg gjort, og jeg har de siste åra skjønt at jeg må moderere meg. Det jeg har oppdaga er at det er egentlig ikke så moro å kjøre så sinnsykt fort, det er bare i begynnelsen. Men man legger til seg en dårlig uvane. Husker spesielt en episode hjem fra Hvaler for noen år siden hvor jeg kom i 140km/t i en liten nedoverbakke som ble oppoverbakke samtidig som den svingte til høyre - det var en dump i svingen der, og jeg merket hvordan bilen var på grensa til å slippe taket, slenge rompa opp og til siden. Må si e46 er en utrolig safe bil, en eldre bil tror jeg kunne flydd av vegen. Kjente også et par som har omkommet i bilulykke, kjenner noen som kjenner noen og har snakka med flere på nettet. Han ene fikk punktering og snurring, kræsja med en annen bil, taket. Kameraten fikk hull i hodet og døde og dama til kameraten ble lam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 For premieIDIOT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Hvis jeg hadde mista lappen i 3 år hadde jeg hvertfall angra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå