Glenno Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Fått sjekket litt. Tresland bilskade as var det den sto hos ifjor,ut ifra det jeg har sjekket. De hadde mange fine intressante biler ifjor. Lurer på om de drev med import også i tillegg til bilskade. Den bilen prøvde jeg ta bilde av da fargen var utrolig spesielt med tanke på lakkeringen som skiftet farge fra front og bakover. Nå var det kansje snakk om nyrer i denne tråden noe jeg ikke har helt klart for meg hva jeg mener noe om uten at det var selvfølgelig noe spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 helt jævlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 hmm.. 4kant skilt bak,lys i fangere.. Er det nå USA utgave eller noe kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Herregud noe så stygt. Men heldigvis er smaken som baken, men jeg kan tenke meg at han kommer til å ha problemer med å selge den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 Hadde jeg skulle kjøpt den skulle jeg hatt med meg nye nyrer og byttet der og da.. ikke kjørt en meter med den før det var gjort... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Noen som vet hvilket ratt det er? Lurer på om ikke det heter raid, er vel det eneste(?) uorginala sportsratet man får som er med airbag (tror koenigseff har et sånt ratt bare litt anderledes). Så denne bilen i bø i fjord sommer (sto da sammen med en rød e36m3), lakken var i grunn tøff den, sånn den ser forskjellig ut fra hvor du står og lyset. Nyrene var ikke noe fine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 hmm.. 4kant skilt bak,lys i fangere..Er det nå USA utgave eller noe kanskje?? Ser sånn ut ja. Legg merke til instrumentene med dobbel skala for hastighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Kan ikke kalle slikt OPPretting? Bilen ser jo verre ut nå enn da den var smelt sikkert.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå