StrexX Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 har montert inn frontsett i min e30 touring og har funnet ut at det blir best hvis jeg monterer høytalerne i plastdekselet forran høytalleren, for da får den "fritt spillerom", men er det noe spes jeg bør passe på??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Når du setter inn panelet igjen kan det være greit å legge litt dempevatt/skumgummi mellom kaross og panlet. Så spiller du unna endel skrangle lyder som fort kommer i dem. Kan også være greit å stive det av litt med feks en mdf ring/plate. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet September 29, 2007 Forfatter Share Skrevet September 29, 2007 okay... tenker litt på åssen jeg skal fest plata på passasjersiden, den skal egentlig skrus igjennom høytalleren og inn i karroseriet(er sånn orginalt) men dette vet jeg ikke om vil gå nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 jeg monterer alltid høytaleren på utsiden av dekslet. bruker bare lenger skruer for og få den til og gå inn i org feste hullene i karossen. har aldrig slitt med noe skranling, men kommer til og prøve med litt dempe matriale mellom kaross og deksel nste gang, blir jo litt tettere så det er jo mulig luden blir litt bedre også siden kassa liksom blir litt tettere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2007 hmmm.. får se om ikke jeg kanskje mekker noe form for "kasse" med dempermatriale bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå