Samaraiuz Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Har liggende noen 3" rør som jeg skal bytte eksosen min ut med, bilen er en E36 325 tds, chippet til 171 hk. Hvor mye effekt økning kan jeg forvente av dette, eventuelt hvordan lyd kan jeg forvente? Har hørt opp til 10% effektøkning, men er ikke sikker på denne påstanden.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 tviler på at du får ut 17ekstra hk ved å bytte eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 men med 3" kommer det nok til å bråke litt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Hvor får en gjennomført bremsing av hk eller hva nå dette heter? (Regner med at dette ikke finnes på alle verksteder med bremse ruller for muligens si det litt dumt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå