Gå til innhold

88 mod E30 M3 Selges.


OAF
 Share

Anbefalte innlegg

Nå må grom bilen selgest... :( har ikke lyst å bli kvitt den,men den må bort grunnet behov for stasjonsvogn.

Orginal bil,bortsett fra lakk(Individual Bmw Lilla).Kmstand ca.142000(ikke dokumentert)Men det følger med haugevis med kvitteringer på hva som har blitt gjort med bilen siste årene.IKKE vinterkjørt i mitt eie!kjørt ca 8000 siden jeg kjøpte den.Stått innendørs når den ikke har vert i bruk. Importert til landet i Januar 2006,å den har vert i mitt eie siden Mai samme år.Tight og fin å presis å kjøre,ligger meget godt på veien!! Har vert meget fornøyd med bilen å det har ikke vert noe problemer med den inntil nå i det siste.Da det har vert litt problemer med utløserlageret/clutchen,men dette blir fiksa før salg...!Skal også skifte bunnpannepakning da denne lekker litt..

Etter dette skal bilen vere i meget bra stand!Har i det siste ribbet bilen innvendig,fant noe rust i dørken.Alt dette ble sandblåst grunnet og lakket.Fant rust ved gasspedalfeste.Skjærte ut og sveiset inn nytt!Hadde også inn nye asfaltplater....Så nå skal bilen etter mitt skjønn være rustfri.Finnst rustboble på takluka på størrelse med 50øring å en boble på venstre innerskjerm.Har montert av innerskjermer men har ikke funnet noe mer! Meget pen i lakk,et par små bulker rundt om. Bilen har blitt mye påkostet siste tiden hvor dette kan nevnest;

*Fordelerlokk

*Rotor

*Plugger

*Div. bensinslanger

*Nytt Batteri

*M-tech II ratt(skinn)

*M-tech gearkule m/lys M3 (skinn)

*M-tech gulvmatter

*Sorte DE-Lykter

*Bensinpumpe

*Rondell 58 8,5x17(brukte)

*Nye dekk i dim. 215/40/17 foran 235/35/17 bak

*Ny stereo m/opplagt bluetooth handsfree

*Ny frontrute

Utstyr og slikt;

*2x el.vindu

*2x el.speil

*El. takluke

*Skinninteriør m/mtech emblem foran og bak(meget pent)

*Varmeseter

*Stor kjørecomputer

*Orginal Rollo

*Lys i innvendig speil

*Sort taktrekk

*Justerbare Gule Koni(rimelig nye)

*Grønne Koni fjører med 40/40 senk(rimelig nye)

*EU-Godkjent til 2008

*Evo-II Front leppe

*ABS

*Servo

*Alarm m/fjernbetjening

Det var vel det meste tror jeg,har sikkert glemt noe... :lol:

Er intressert i e46,e39 touring....visst du vil ha E30 M3!

Prisantydning ca.160000,- ikke særlig prutbar..

Bilder kommer!!

Mvh Odd Arne Fjørtoft mob; 92034973

odd_fjortoft@hotmail.com

Free Image Hosting at <!-- w --><a  href='http://www.ImageShack.us'>www.ImageShack.us</a><!-- w -->

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som jeg har sagt før OAF, virkelig fin E30 M3 du har!.. Skjønner heller ikke at du skal få noen store problemer med å selge den! Jeg selv har fått EN DEL henvendelser av folk som vil kjøpe min i det siste men den er jo ikke tilsalgs :P

Takk for det :) ser meget pen ut din også.. :wink:

Skal snart få lagt ut noen flere bilder,tenker det blir litt meir respons då :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...