Bimmerlars Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Hvor går jeg frem og hva trenger jeg for å støpe et panser og en bagasjeluke i glassfiber? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 Ingen som har støpt litt her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vagabond Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Kan vel si at det er mye arbeid, har ikke jobba så veldig mye med marerialet, men det første du trenger er en avstøpning av det panseret du skal ha, og bruker dette som mal. når du har denne malen kan du for så vidt lage så mange panser du gidder. Her trenger du mye detaljer som jeg desverre ikke kan hjelpe deg med, men viss der er et båt verksted i nærheten av deg ville jeg tatt en tur dit, de jobber mye med glassfiber og kan sikkert gi deg gode tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Drev ikke neonmuffler her på forumet med glassfiberstøping? Jeg er også interessert i panser og koffertlokk i glassfiber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Han lager det meste http://www.runehansenmotorsport.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Han lager det meste http://www.runehansenmotorsport.com/ Så ut som han hadde det meste. og til bra priser. Vet du om passformen er bra på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 har snakka med Rune Hansen, og det han lager skal ikke brukes til gatebiler. finishen er dårlig og det er vel passformen også, det sa han til meg. dette er til bruk på rallycross biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 har snakka med Rune Hansen, og det han lager skal ikke brukes til gatebiler. finishen er dårlig og det er vel passformen også, det sa han til meg. dette er til bruk på rallycross biler Lager du panser og bagasjelokk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supermen Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 har jobbet som plastformer før...støping + glassfiber + carbon + div...av militærbåter og vindmøller...kan prøve å hjelpe hvis jeg kan...?? bare spørr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Dersom du har lyst til å ta på deg jobben med å støpe et panser og en bagasjeluke er det kjempefint det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supermen Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 problemet er ikke selve støpinga...men det er å lage en form til dette som er det værste arbeidet her...hvis du skjønner...det må støpes "oppå" en form... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Ja, jeg skjønner. Snakka litt med Rune Hansen og jeg tror det blir panser fra han. Billig og han sier at passformen er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå