Alchamy Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 Hei. Jeg skrudde ut det "panelet" som er under dashen. Dvs over beina når du kjører. Under rattet er vel mer riktig. Der fant jeg en motstand? Målte den for morro skyld siden jeg har noen småtekniske problemer med bilen for tia. Og den var død. Rett og slett. Gikk ikke noe igjennom den. Noen som vet hva den kan være til? Alle svar mottas med takk Edit: Bmw 520i 88 mod (E34)
bjalle Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 står det ett delenr på den så finner du det på http://www.realoem.com/bmw/select.do
Bjørn 320 Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 Har ikkje problem med varmeapparatet vel?
Alchamy Skrevet September 30, 2007 Forfatter Skrevet September 30, 2007 Jo faktisk. Det blåser bare varmt på sidene. Åssen det? Er det det den saken er til?!
BRIO Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 Tror Bjørn tenker på motstanden i viftereguleringen. Hvis den er gåen virker viften bare på fullt. Jeg tror ikke den har noe med varmluften du får på sidene.
Alchamy Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2007 Vifta funker den. Hmm. Får forske videre på hva den motstanden kan være jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå