rial00 Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Er det noen som vet hvordan jeg kan ordne til noe anlegg i bilen, uten å ødelegge det orginale interiøret?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oldschool bimmer Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Er det noen som vet hvordan jeg kan ordne til noe anlegg i bilen, uten å ødelegge det orginale interiøret?? nei men lurer på det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Vet ikke helt hvordan disse bilene ser ut inni, men løsningen er ofte å bruke små høyttalerkasser. Ang spiller kom disse med små radio/kassett spiller? Må kanskje skjære ut litt for å få inn en cd-spiller, eventuelt montere i egen kassett/holder under dashbordet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Har selv eldste typen E24, E21 har så og si lik dash mener jeg, og 1-din spiller passer i min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oldschool bimmer Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 Jeg tenkte mer på og beholde original radioen og montere ipod kompitabel cdspiller i dashbordet men er elementene som er problem og montere min 77mod har originalt en mono høyttaler mitt på dashbordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 kjenner ikke mye til E21 iforhold til E24, men jeg har også en Blaupunkt mono i dash, i tillegg har jeg hull til høytalere ved beinet på "ytterveggen" forran dørene på begge sider framme. Her passer 6x3 høytalere som ikke har altfor store magneter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Her http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=65&fg=05 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå