Singda Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 tenker på å sette luftfilter og luftmengdemåler rett på turbo, altså LMM før filteret seff, så lurer jeg på om jeg må forlenge ledningene som sitter på LMM? men er det nødvendig å bruke lmm i det hele tatt, blir det mere stabilt da eller? så en ting til, er også en løsning kansje å ha LMM der den står oginalt å feste trykkrørene rett på LMM? men mister jeg trykk da pga de ledningene som sitter på LMM? fjerner jeg de ledningene er det jo 2 svære hull å da mister jeg jo værtfall trykk. så håper på svar siden dette skal gjøres imorgen tenkte jeg takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 sett LMM foran turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singda Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 må vell forlenge ledningene som skal på LMM da eller? funker det ikke å sette forran innsuget som den er orginalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 tenker på å sette luftfilter og luftmengdemåler rett på turbo, altså LMM før filteret seff, så lurer jeg på om jeg må forlenge ledningene som sitter på LMM?men er det nødvendig å bruke lmm i det hele tatt, blir det mere stabilt da eller? så en ting til, er også en løsning kansje å ha LMM der den står oginalt å feste trykkrørene rett på LMM? men mister jeg trykk da pga de ledningene som sitter på LMM? fjerner jeg de ledningene er det jo 2 svære hull å da mister jeg jo værtfall trykk. så håper på svar siden dette skal gjøres imorgen tenkte jeg takker for alle svar! Du kan iallefall ikke fjerne lmm! Med mindre du har planer om noe datasprut.. Du bør vel også ha filteret før lmm Er det ikke naturlig å forlenge ledningene slik at du kan ha filter og lmm ved turboen? Og så trykkrør fra turbo og til innsug evt via ic... Men nå er vel ikke jeg rette mannen å snakke turbo med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singda Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 tenker på å sette luftfilter og luftmengdemåler rett på turbo, altså LMM før filteret seff, så lurer jeg på om jeg må forlenge ledningene som sitter på LMM?men er det nødvendig å bruke lmm i det hele tatt, blir det mere stabilt da eller? så en ting til, er også en løsning kansje å ha LMM der den står oginalt å feste trykkrørene rett på LMM? men mister jeg trykk da pga de ledningene som sitter på LMM? fjerner jeg de ledningene er det jo 2 svære hull å da mister jeg jo værtfall trykk. så håper på svar siden dette skal gjøres imorgen tenkte jeg takker for alle svar! Du kan iallefall ikke fjerne lmm! Med mindre du har planer om noe datasprut.. Du bør vel også ha filteret før lmm Er det ikke naturlig å forlenge ledningene slik at du kan ha filter og lmm ved turboen? Og så trykkrør fra turbo og til innsug evt via ic... jo er kansje det, hehe men da må jeg vell kjøpe nye slanger til LMM da, hvor går de slangene henn egentlig? og en annen ting jeg lurer på er at den interne wastegaten på turboen, den har jo en ekstra nippel på seg... har hørt jeg skal sette en slange på den og dra den opp til insuget å feste den der? isåfall hvor på innsuget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Hvilken motor er det snakk om? Er ikke vant til så mange slanger på lmm på e36. Men div m10/20 ol har vel slikt.. Den evt slangen må vel bare gå inn på innsuget et sted hvor den kan få vakum når spjeldet lukkes. Men aner ikke hvor fra eller hva den er til. Annet enn at det ikke er så lett å borre/gjenge i støpegods.. Er ikke til ladetrykksmåler da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singda Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 Hvilken motor er det snakk om? Er ikke vant til så mange slanger på lmm på e36. Men div m10/20 ol har vel slikt..Den evt slangen må vel bare gå inn på innsuget et sted hvor den kan få vakum når spjeldet lukkes. Men aner ikke hvor fra eller hva den er til. Annet enn at det ikke er så lett å borre/gjenge i støpegods.. Er ikke til ladetrykksmåler da? Oki, er snakk om 325i motor,91 mod er turbotryksregulatoren som skal festes imellom slangen som går ifra wastn til insuget en plass, er ganske usikker på dette jeg og så får se om det er noen slanger i innsuget som jeg ikke har "bruk" for å erstatte den me den andre=P noen andre som har gjort dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singda Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2007 kan vell ta et t stykke å feste det imellom en av slangene som går til LMM? altså kappe slangen i 2 å sette på T stykke me nipler på alle sider? vist det kan funke eventuelt hvilken slange ifra insuget kan jeg gjøre slik med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå