azemat Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 Har et startproblem på bimmern. Det som skjer er at jeg vrir om nøkkelen og startern går som vanlig, men den starter rett og slett ikke, startern bare går og går... Først trodde jeg at det var fordi det var kaldt ute eller no, men idag gjorde den det når bilen var varm og kun hadde stått i 20 minutter med motoren av. siden startern går uten å stoppe så er det vel hvertfall ikke batteriet. Det som er rart er at den vanligvis starter, men plutselig så skjer dette (vanligvis i de mest pinlige sitasjonene , hehe) Er det noen som har peiling på hva som kan være galt?
D.Toft Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 går bensinpumpen? lenge siden tenningsdelene ble byttet?
325icab_88 Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 Drar den motoren rundt, eller er det bare starteren som surrer for seg selv? Mulig det kan være at den ikke løser ut? Prøv å gi den ett par kneppenes med en gummihammer
R.E.H Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 går bensin pumpen? og motoren rundt? sjekk om den får bensin/pluggene blir våte.. så sjekker du gnist/rotor,fordeler lokk, pluggledninger..
plumbo79 Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 Har hatt akkurat samme problem tidligere, da var det fordeleren som var gåen.
azemat Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2007 Startern bare går og går alene, drar ikke motorn.. men hvis man holder på en stund så funker det etterhvert og den starter. har ikke skjedd ennå at den ikke har starta i det hele tatt. tennpluggene er byttet for ikke så veldig lenge siden, par uker. om bensinpumpa går er jeg usikker på, når den starter som vanlig så går den jo, men jeg glemte å høre etter den sist gang den ikke starta.
R.E.H Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 ville byttet starter da ja.. hvis det ikke er alltid den drar motoren rundt.. så sier det jo seg selv egentlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå