knut_olestad Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 Sønnen til en jeg jobber med var henta denne i helga: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 644779#top En av de mest strøkne E30 jeg har sett på lenge! Nydelig farge, perfekt med shadowline og rød bil Og helt riktige felger, selv om de sikkert blir bytta ut senere. Ja, jeg er misunnelig
gaasen Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 Veldig kledelige recarostoler. Så ut til att den var velholdt. Ble det 45k?
knut_olestad Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2007 Glemte spør, men som romsdalinger flest pruta de nok Mitt prosjekt nå blir vel å overtale faren til å sponse guttungen med mtech 2
Mikke1981 Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 Så velholdt og pen ut denne:) Fin å ren i motoren å.
knut_olestad Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2007 Den var gjennomført ren i motorrommet, dro finger under diverse kanter som er vanskelig å komme til for å vaske, fant ikke en flekk noen plass!
BMWPower Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Ser der ja, ble den også solgt gitt. Ringte på denne bilen, og hadde tenkt å hente den. Men det ble en annen på meg Selger var såfall veldig hyggelig Og bilen virket meget bra. Fikk litt ekstra bilder av det plukket som var. Men det var ikke mye. Med M-tech 2 blir den nydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå