Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 205
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

senkesettet er solgt+ noen små deler MOTOR er også solgt nå, men masse igjen, bl.a,gir og understell :)

ifølge forige eier, så fjusket motoren litt, han mente d kunne være toppakningen, han er da bilmekaniker. men topp og bunndel er bra ellers. selger den billig. bud ønskes :)

PS husk dette er fra automat = at den ikke blir hardkjørt på samme sett som med manuell, stort sett :wink: og har liggende ei bra automat kasse for den som trenger d :wink:

Skrevet

motor selges som den står, kr 3000 komplett, dog uten starter og dynamo.

girkassen selges kr 3500

motor og gir har gått 155000km

DETTE ER BILLIG

Skrevet
tikking, oljeforbruk, svetting osv.. det vanlige liksom.. :wink:

jeg selv har aldri brukt bilen/motoren men etter hva forige eier sier så er d absolutt ingen tikking og oljeforbruk, motoren skal være bra, eneste er at han mistenker toppakinga,pga noe fusking men var ikke sikker,han gadd ikke å sjekke d opp heller, da han skulle sette i en 3,5L motor, men planen ble forandret, og jeg kjøpte da bilen som delebil :wink: men skal selv titte på motoren i helga, da skal jeg titte på pluggene og sjekke kompen på den, da får man en liten indikasjon :) pga dette selger jeg til denne prisen :wink: ps motor har gått 150t km :wink:

Skrevet
du har ikkje grøftelys bryter og rele liggende?
d har jeg vettu, men trenger du begge tåkelysene? mener d er sprekk i høyre lykt :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...