bmw520 Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2007 senkesettet er solgt+ noen små deler MOTOR er også solgt nå, men masse igjen, bl.a,gir og understell ifølge forige eier, så fjusket motoren litt, han mente d kunne være toppakningen, han er da bilmekaniker. men topp og bunndel er bra ellers. selger den billig. bud ønskes PS husk dette er fra automat = at den ikke blir hardkjørt på samme sett som med manuell, stort sett og har liggende ei bra automat kasse for den som trenger d
bmw520 Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2007 ikke flere som trenger deler? har masse
bmw520 Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2007 motor selges som den står, kr 3000 komplett, dog uten starter og dynamo. girkassen selges kr 3500 motor og gir har gått 155000km DETTE ER BILLIG
bmw520 Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2007 noe mer info om motor og gir?? hva vil du vite? skal gi deg så bra svar jeg kan
slubben Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 tikking, oljeforbruk, svetting osv.. det vanlige liksom..
Espen^^ Skrevet Oktober 7, 2007 Skrevet Oktober 7, 2007 du har ikkje grøftelys bryter og rele liggende?
bmw520 Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2007 tikking, oljeforbruk, svetting osv.. det vanlige liksom.. jeg selv har aldri brukt bilen/motoren men etter hva forige eier sier så er d absolutt ingen tikking og oljeforbruk, motoren skal være bra, eneste er at han mistenker toppakinga,pga noe fusking men var ikke sikker,han gadd ikke å sjekke d opp heller, da han skulle sette i en 3,5L motor, men planen ble forandret, og jeg kjøpte da bilen som delebil men skal selv titte på motoren i helga, da skal jeg titte på pluggene og sjekke kompen på den, da får man en liten indikasjon pga dette selger jeg til denne prisen ps motor har gått 150t km
bmw520 Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2007 du har ikkje grøftelys bryter og rele liggende? d har jeg vettu, men trenger du begge tåkelysene? mener d er sprekk i høyre lykt
slubben Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 Står den i bilen?? er det mulig å starte den mener jeg.. og hvor står den??
bmw520 Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2007 hvite blinkere side/bak? nei dessverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå