Gå til innhold

SLETT TRÅDEN, ALT ER SOLGT


bmw520
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 205
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

senkesettet er solgt+ noen små deler MOTOR er også solgt nå, men masse igjen, bl.a,gir og understell :)

ifølge forige eier, så fjusket motoren litt, han mente d kunne være toppakningen, han er da bilmekaniker. men topp og bunndel er bra ellers. selger den billig. bud ønskes :)

PS husk dette er fra automat = at den ikke blir hardkjørt på samme sett som med manuell, stort sett :wink: og har liggende ei bra automat kasse for den som trenger d :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tikking, oljeforbruk, svetting osv.. det vanlige liksom.. :wink:

jeg selv har aldri brukt bilen/motoren men etter hva forige eier sier så er d absolutt ingen tikking og oljeforbruk, motoren skal være bra, eneste er at han mistenker toppakinga,pga noe fusking men var ikke sikker,han gadd ikke å sjekke d opp heller, da han skulle sette i en 3,5L motor, men planen ble forandret, og jeg kjøpte da bilen som delebil :wink: men skal selv titte på motoren i helga, da skal jeg titte på pluggene og sjekke kompen på den, da får man en liten indikasjon :) pga dette selger jeg til denne prisen :wink: ps motor har gått 150t km :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...