525ia*touring Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 hei har et spørsmål om nivåreguleringen på min 1992. bmw 525ia touring. Når jeg har tung last baki bilen kommer nivåregulering opp i check displayet, betyr det at det er noe galt med nivåreguleringa? for jeg ser at den er lavere bak en foran når den står vanlig.
fredriko Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 Jeg har nett samme greiene på min 540ia touring 1994 modell. Det kommer opp uansett når jeg kjører hos meg, det står "suspension leveling" gjør det hos deg og ? Jeg ble fortalt at det var 80% kjangs at det var jordingsfeil på en av ledningene som går til demperne elns. :S
525ia*touring Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2007 det kommer ikke opp hver gang jeg kjører nei, men når den blir lastet tungt baki. Men merker ikke at den hever seg eller noe
525ia*touring Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2007 Tysk: Niveauregelung Engalsk: Automatic level Norsk: Feil på nivåregulering så det stod under teknisk på check controll skjønner problemet:)
bmwfan Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 Hei. Har en 520i touring 2000mod, og har omtrent samme problemet som du hadde. Fant du ut hva det var??? På bilen min kommer det opp "Niveauregelung", men uten at jeg har endret tyngden baki. Kommer innimellom når jeg kjører.og andre ganger kommer det ikke. Bilen har plutselig vært tom for strøm et par ganger og, så jeg må hatt starthjelp, men når jeg har målt batterier etterpå, har det vært 12,6 V ca, så det er noe rart, kan det ha noen sammenheng tru??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå