ehrnst Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Hei. Noen som har erfaringer med bilforhandleren Car O i Bodø? Er int. i en 318TDS som står der, men det er fryktelig langt å reise for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Har ingen personlige erfaringer med CarO som er Mercedes forhandler, men har ikke hørt så mye positive ting fra andre. Prisene er stive, delelageret er fryktelig surrete og trege, og en kompis som skulle ha ny bil ble konsekvent henvist til bruktavdelingen. Selgeren var mao. ikke interessert i å selge ham en ny bil. Men ring og hør med dem, så finner du fort ut hva de er laget av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 kjør en god time til gardemoen, ta flyet til bodø, tar 1t og 20min så ligger carO bare minutter fra flyplassen. Kjører du i ett er det 18-20timer så er du hjemme igjen Ta det som en helgetur, til bodø på fredagen så kan du ta det med ro nedover å være hjemme igjen på søndag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 hehe, 18-20 timer er litt vel lang tur om bilen ikke svarer til forventningene, ingen som vil stikke innom å se på den for meg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Jeg kan stikke innom å ta en titt for deg i morgen. Send meg en PM om du er interesert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå