Gå til innhold

Hvor mye ville dere gitt for denne bmw'en?

maartn
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette var da ikke så aller verst. Er jo ikke sååå gammel, og km-stand er heller ikke så aller verst. Skal du få den fin kommer det jo litt ekstra kostnader, men det gjør det på de fleste biler. Kan jo kanskje få pruta litt, å så er det jo dugg i ene lykta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i mine øyner var dette dyrt da! e36 sedan har synket så sykt i pris at det er skummelt! så dette var nok dyrt! serlig fin var den heller ikke!

men smaken er som baken.

Den er jo helt orginal. Men ja.. jeg synes prisen er stiv.. men ser ut som et godt utgangspunkt. At den er orginal og voksenkjørt ser jeg på som veldig positivt. Jeg får prute litt, å se hvordan det går. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mener e36 sedan har sunket veldig i pris og den bilen du linket til var litt stivt priset. Burde vært ned en 10 000kr i pris, men det er et bra eksemplar med lav km stand som virker velholdt så er nok ikke no dårlig kjøp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen bmw med lav kilometer å ikke så gammel bil til denne modelen,å det er jo et stort + at denne ikke er styla eller noen ting,så er man ganske sikker på at dette er en bmw som er voksen eid å blit behandlet pent.hadde heller valgt denne framfor en bil som er ungdom kjørt med litt plast/glasfiber styling..det du trenger her er hvite blinkers rundt/m3 frontfanger/lakkert helt need så er denne meget pen.Den Alfa romeo er jo stygg som fa... er vel derfor den prisen også :lol: (hver sin smak å godt er det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til jeg lurte, var om det virket idiotisk å f.eks tilby 55-60k for bilen. Virket jo som den var i strøken stand og orginal. Men så ringte jo jeg, og da var bilen kræsjet. Så han drev å bygde den opp igjen. Så blir ikke denne uansett. Som noen skriver ang. ungdomskjørt osv, er det nettop derfor jeg leter etter en e36 som gjerne er voksenkjørt, fulgt servicer etc. Ikke særlig kult å kjøpe en ihjel kjørt bil, selv om den har 18'' felger og lexuslykter. (sier ikke at det må være slik, men er ofte sånn)

Har vært på leting etter ny E36 nå, helt siden jeg solgte min forrige. Og det er ikke særlig lett å finne noe. Mange med mohammed til fornavn å :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...