PenguiN- Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Jeg ønsker med dette å fortelle til alle om et liv som ble forandret en tidlig oktober morgen i mitt eget hjem.. Morningen startet jeg som jeg vanligvis gjør, med et smil inn på badet, opp med høvel og tannbørste, jeg snur meg og gjør mitt fornødne og er ganske fornøyd med meg selv, i deg jeg pakker inn manndommen hører jeg et klask, jeg snur meg som på en grøsser og blir lamslått av en redsel dypere enn den dypeste grotte og i hjerterota mitt får jeg samme følelsen som en motor får når registret hopper ett hakk for mye. Det som møter meg 07.45 er sannsynligvis det mest ekle, skumleste av mest uskyldigste i mitt livs historie, EN TUSENBEIN på ca 5-6 cm har ramlet ned fra sin ferd opp ned i taket og landet i vasken, jeg kommer ut av transen ved å se meg selv i speilet og se at barnet i meg er i beste velgående men i det øyeblikket bestemmer jeg meg for å ta styring i mitt eget liv, ja, å smi min egen skjebne, jeg griper tak i en halvfull boks med Fusion Gel (barberskum) og sprutet hele vasken slik jeg har en tendens til å gjøre på sene lørdagskvelder med det motsatte kjønn fanget i armene mine.. Stolt, glad og ja, faktisk litt andpusten smiler jeg til meg selv i håp om at jeg har tatt knekken på det nesten utenomjordiske vesenet som angrep meg...MEN NEIDA ut av skummet kom to følehørn, søkende,letende ja det var som å se en mann omslukt av flammer vende tilbake til denne siden og rope om hjelp, jeg hoppet et steg tilbake, buksene på anklene og finner meg snart presset opp mot veggen slik en narkoman blir presset mot veggen i skinnkledde lovoppholdere fra staten mens jeg ser utysket forsvinne ned mellom glippen ved benk og vask. i et millisekund stoppet han (et monster av dette kalibret kan ikke være noe annet enn gjennomsyret hannkjønn) og så på meg mens følehornene plukket opp duften av redsel,etterbarberingsvann og urin (naturligvis fra min fornødne nytelse sekunder tidligere ), hva skal man gjøre? kommer det seg inn i en sprekk på 2-3 millimeter så tørr jeg ikke tenke hvor det kan være når jeg kommer hjem...en ting er sikker, i bilen hjem fra jobb i dag vil jeg sitte som om jeg satt i et C-130 hercules på vei til en krig i et fremmed land, kjempende for en annen makt mot en makt som overgår mitt sinn og fatteevne. Jeg er for alltid forandret, for tanken snurrer som en gammel film på et enda gammlere lerret, HVA OM DET HADDE RAMLET I HODET MITT, HVA DET LAGER BOL PÅ BADET MITT; HVA FINNER JEG UNDER DYNA NÅR JEG KOMMER HJEM? Jeg er en mann som har mange synder og betale for, men å straffe en mann på denne måten...det...jeg håper ikke straffen blir noe stort større.. Da jeg var i forsvaret sa di; en gang Gardist, alltid gardist..jeg sier, livet forandret på 1 sekund er et liv forandret for alltid.... MY brothers, you prepare for life each day, today i prepare for war and suffering! Moderatoredit (R Andersen): Dette har ikke så mye med bil å gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 hehe du har ikke vurdert og bli forfatter da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg