Dirty Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 http://www.fvn.no/nyheter/article518409.ece politiet er jo helt gale her på sørlandet. på tide å få satt de litt på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Youtube er full av sånne filmer, skal godt gjøres at de får tatt alle. Har selv en liten snutt av gamle sierran min ute, litt burning på en øde vei, ser i grunn ikke hva som er så galt i det. Er jo selvsagt noe helt annet når man gjør det på plasser med mye trafikk og mye mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Ser heller ikke problemet! morro er det iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Syntes ikke det så helt trygt ut med han som kjørte sykkel i 300 men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Syntes ikke det så helt trygt ut med han som kjørte sykkel i 300 men.. Kunne ikke vært mer enig i dette - slikt er faktisk galskap. Men å burne "litt" på en tom parkeringsplass - hva er egentlig problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 bare vent.. snart skal jeg også legge opp en film der jeg lager røøøyk! har noen gamle dekk som skal slites ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Nå kommer vel onkel politi og tar meg: Man kan da ikke gi seg mens det er gummi igjen på felgen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Se der ja.. akkurat det jeg mener. gummi skal bort uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Ble hull i asfalten og, rart det der... *plystre uskyldig* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 http://www.fvn.no/nyheter/article518409.ecepolitiet er jo helt gale her på sørlandet. på tide å få satt de litt på plass! heheh, kjenner ikke igjen den omega'n, NEIDA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 hehe... viser bare hvor lite de har å gjøre. Er meg som har filma den første snutten der med omegaen. er gamle bilen til typen min, og den burninga var på lovlig område på vigeland i fjor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 der snakker vi burnout hehe blei senest i går stoppet av onkel blå var litt glatt i en rundkjøring.. noen må ha sølet litt olje der eller noe for rumpa på bilen kom rett ut men jeg var snar om saken å klarte å rette den opp igjenn rett hvor jeg skulle ut av rundkjøringa synd at politiet ikke fant oljen i rundkjøringa.. han var heller sint på meg mektig sint.. men heretter skal jeg være obs på "olje i rundkjøringer" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Nå kommer vel onkel politi og tar meg: Man kan da ikke gi seg mens det er gummi igjen på felgen?? Moro å se igjen gitt! Fant filmen på dataen nå. Lastet ned fra "Svidd Gummi" i sin tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Noe vidt spekter i "tull kjøring" her ja. En real brunout i en fredelig rundkjøring er nu ikje farlig da , men derimot den motorsykkel kjøringa.... gå ta banen. Han/hun må ha vært skikkelig høy på mer en adrenalin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Han som kjørte sykkel ble vistnok intervjuet en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå