DarkZun Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Hvorfor er bakdekkene slitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Hvorfor er bakdekkene slitt? haha.. bakhjulstrekker med over 300hk.. hmm, lurer jeg litt på også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Hvorfor er bakdekkene slitt? Full? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkZun Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Må jeg legge ut et bilde av kroppen din her også Ray? hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 hvor befinner de seg i landet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Må jeg legge ut et bilde av kroppen din her også Ray? hehe! OOH! Ja!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 hvor befinner de seg i landet ? Østfold. Jeg vet ikke hva jeg skal være mest redd for; att Darkzun leter etter nakne gutter på nett, eller att Dr`n vil se nakenbilder av meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Kan man kjøpe ett sett for 3k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkZun Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Grunnen til at alt selges samlet er også at jeg ikke er helt sikker på om 2 av felgene er 100% rette. Derfor selger jeg alle 8, slik at kjøper er sikker på å få et komplett sett med rette felger. De det eventuellt er kast i, har blitt brukt mye dem også, så det er ikke noe dramatisk. Er jo uansett 8 stk, så da har man litt å velge mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Ok. Tenkte mest på at evt. frakt ville bli dobbel så dyrt. Sender du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkZun Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Ok. Tenkte mest på at evt. frakt ville bli dobbel så dyrt. Sender du? Beklager, men sender ikke. Hiv deg i naboens Caravelle;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Hvilke 2 av de er det litt kast i? settet med r dekk eller det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Hehe, spørs! Hvor bor du? My guess: +/- 100 mil unna EDIT: Fant svaret litt lenger nord i tråden.. Gjetta ganske riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkZun Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2007 SALG AVSLUTTET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå