gaasen Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Har bestilt en prøvespiller for å sjekke kvalitet. Får en utsalgspris på 4.495,- denne spillern. Håper den holder mål.. ser bra ut hvertfall. Noen meninger? SPECS!! Compatible with Divx/DVD/VCD/CD/MP3/MP4/WMA file FORYOU DVD mechanism Brand New 7" TFT-LCD screen (16: 9) Display resolution: 1440 (H) *234 (V) Detachable face panel, guard again theft Monitor can swing left and right, up and down angle TV-tuner with PAL/NTSC/SECAM/AUTO version Optical digital output, 5.1ch Radio RDS available for European market SD/MMC card reader 4 audio output, 2 rear independent audio output, 2 video output, 1 audio input, 1 video input. Parking sensor input Full function wireless remote controller Region free play ESP function MOSFET high power output: 50Wx4 Optional for DV-166: Bluetooth Handfree system Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sfh Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 tja...får jeg låne en for å teste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Hva slags innganger har denne her? Sånn konkret om det er komponent, s-video, etc etc. Sånn med tanke på å koble til f.eks. en carputer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 dette syns jeg så billig ut, håper kvaliteten er ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Kor mange Volt er utgangene på?? og er den klar for blutooth telefon? eller trenger eg separat "dings" for å få dette til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 den så jo iallefall stilig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Fortell, hvordan var spilleren!? Du som selger de ut også!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Fått spilleren ?? Hvordan var kvaliteten ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Da har jeg fått spillern!! Er foreløbig positivt overrasket. Skal ta kontakt med produsent over helga så vi kan få en god avtale på garanti og skaffe meg eneråde over importen av spillern. Kjøpte også en dobbeldin utgave med gps som jeg synes virker veldig bra. Hvis en skal være kristisk så er det nok dårligere kvalitet på menyene enn hva de kjente merkene opererer med, men kvalitet på bildet i form av dvd og videospilling så meget tilfredstillende ut. Spillern blir montert i en demobil over helgen og vil da få tatt bilder og video som jeg skal legge ut. Blir også muligheter til å få testet den ved å trykke litt på den om en tar turen til området. Vedrørende pris er det mulig den blir 4995,- pga frakten ble noe dyrere enn hva jeg hadde regnet med.. Ellers har spillern to linjeutganger, men ikke egen subutgang.. Men det er vel egentlig den eneste tekniske jeg ikke likte. Ellers har den sidetilt, noe jeg syntes var kjempekult og på sd-kortlesern kan den spille vcd.. Så den leser ikke bare mp3 som en god del av de andre spillerne med sd-kort gjør. Ellers har jeg ikke fått sett hvordan skjermen er i daglys, da jeg tidligere har merket att billigskjermene har dårligere lysstyrke og kontrast enn hva de kjente merkene har.. Men med tanke på pris mener jeg dette er absolutt en tv som er verdt pengene!! Hvis noen har spørsmål eller ønsker å bestille er det bare å ta kontakt!! Rekner med neste parti kommer om en liten måned, men vet ikke hvor mange som kommer, så det blir eventuelt førstemann til mølla!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Kor mange Volt er utgangene på?? og er den klar for blutooth telefon? eller trenger eg separat "dings" for å få dette til? Vet faktisk ikke hvor mange volt utgangene har, ang bluetooth har jeg ikke fått testet den helt ennå, men skal ikke behøve separat dings for å få dette til å fungere. Vet dette sikkert om en dag eller to.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sfh Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 like viktig er vel lydkvaliteten fra rca seff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2007 enig.. Ser fram til å få prøvd den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Da har jeg testet ut bluetooth.. Trenger ingen dings.. kobler spillern direkte til uniten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Har nok en ganske enkel equaliser denne spillern.. kan kun justere treble og bass.. Samt balanse og fading. Må nok innrømme att det ikke er ett high end produkt.. men man får masse for pengene.. Er kun RCA innput.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 har fått nytt tilbud på en større bestilling nå. Så jeg kommer til å selge de for 4495,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå