Gå til innhold

MULTIMEDIA Heaudunit 7" touchskjerm. Selges!

gaasen
 Share

Anbefalte innlegg

Har bestilt en prøvespiller for å sjekke kvalitet.

Får en utsalgspris på 4.495,- denne spillern.

Håper den holder mål.. ser bra ut hvertfall.

Noen meninger?

%7Boption%7DPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket%7Boption%7D

%7Boption%7DPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket%7Boption%7D

SPECS!!

Compatible with Divx/DVD/VCD/CD/MP3/MP4/WMA file

FORYOU DVD mechanism

Brand New 7" TFT-LCD screen (16: 9)

Display resolution: 1440 (H) *234 (V)

Detachable face panel, guard again theft

Monitor can swing left and right, up and down angle

TV-tuner with PAL/NTSC/SECAM/AUTO version

Optical digital output, 5.1ch

Radio RDS available for European market

SD/MMC card reader

4 audio output, 2 rear independent audio output, 2 video output, 1 audio input, 1 video input.

Parking sensor input

Full function wireless remote controller

Region free play

ESP function

MOSFET high power output: 50Wx4

Optional for DV-166:

Bluetooth Handfree system

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da har jeg fått spillern!!

Er foreløbig positivt overrasket. Skal ta kontakt med produsent over helga så vi kan få en god avtale på garanti og skaffe meg eneråde over importen av spillern. Kjøpte også en dobbeldin utgave med gps som jeg synes virker veldig bra.

Hvis en skal være kristisk så er det nok dårligere kvalitet på menyene enn hva de kjente merkene opererer med, men kvalitet på bildet i form av dvd og videospilling så meget tilfredstillende ut. Spillern blir montert i en demobil over helgen og vil da få tatt bilder og video som jeg skal legge ut. Blir også muligheter til å få testet den ved å trykke litt på den om en tar turen til området.

Vedrørende pris er det mulig den blir 4995,- pga frakten ble noe dyrere enn hva jeg hadde regnet med..

Ellers har spillern to linjeutganger, men ikke egen subutgang.. Men det er vel egentlig den eneste tekniske jeg ikke likte. Ellers har den sidetilt, noe jeg syntes var kjempekult og på sd-kortlesern kan den spille vcd.. Så den leser ikke bare mp3 som en god del av de andre spillerne med sd-kort gjør. Ellers har jeg ikke fått sett hvordan skjermen er i daglys, da jeg tidligere har merket att billigskjermene har dårligere lysstyrke og kontrast enn hva de kjente merkene har..

Men med tanke på pris mener jeg dette er absolutt en tv som er verdt pengene!!

Hvis noen har spørsmål eller ønsker å bestille er det bare å ta kontakt!! Rekner med neste parti kommer om en liten måned, men vet ikke hvor mange som kommer, så det blir eventuelt førstemann til mølla!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor mange Volt er utgangene på?? og er den klar for blutooth telefon? eller trenger eg separat "dings" for å få dette til? :wink:

Vet faktisk ikke hvor mange volt utgangene har, ang bluetooth har jeg ikke fått testet den helt ennå, men skal ikke behøve separat dings for å få dette til å fungere. Vet dette sikkert om en dag eller to..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...