Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

en viskosekobling blir nesten som automatgir. den slurer og sperrer meir og meir etter som det andre hjulet spinner. du får sikkert noen bedre svar , men jeg mener det er sånn

Skrevet
Andre som er enig i denne teorien? gidder selfølgelig ikke bytte hvis dette er tilfellet.

div e 30 ble levert med 25% lamell differ, m3 hadde som standard. disse sperrer 25% og kan bygges om i mange varinater , mener og så M avdelingen har deler som gjør at disse sperrer mer osv..40& 75% osv

den orginale diffen du har på en ix, er en viskose diff, fungerer flott på vinterføre osv, sperrer mer dess mer du spinner på 1 hjul. disse er ikke så egnet til herjing og ligge sideveis osv osv.

om du søker litt finner du info så det holder om emnet.

Skrevet

Har neppe noe å si,men sørg for å få nøyaktig samme utveksling på diffen som det skal være orginalt,hvis ikke stopper det fort.

Skrevet
Har neppe noe å si,men sørg for å få nøyaktig samme utveksling på diffen som det skal være orginalt,hvis ikke stopper det fort.

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...