Gå til innhold

Hva ville dere gitt?

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skal og se på denne 1989 320`n Mtech`n på fredag. Bilen har rullet 168 000 (dokumenterte) kilomoter og han jeg evt kjøper fra er eier nr 2 i norge som har hatt den i 4 år.han er selv 35 år gammel og har sørget for ny lakk, nye felger/dekk, masse nytt i motor og ellers teknisk slik som ny kam, ny bakdifferensial osv osv...

En ting jeg kanskje har lært, jo eldre en bil er og jo mindre utstyr = mindre kan gå galt, murphys law :)

Av feil er det: rift i setet og leppe forann må lakkes opp igjen

Bilen har sentrallås og takluke, ikke stort mer enn det disse modelle ble levert med?

Eieren har ikke funnet noe rust noen plasser på bilen uten om prikk på ene dempertårnet H side..

Bilen har ikke servo, dette er prioritet 1 :roll:

Bilen hadde komplett service hefte fra tyskland (import i 1996).

planer (må jo ha planer!):

-Senk forann.

-Eksos litt lenger utover .

-Ordne leppa forann.

-Annet interiør.

-Røde baklykter.

Hva ville du gitt for denne?

1650906-bilde1-bilde1.jpg

1650906-bilde2-bilde2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehehe :P det var litt lav pris synes jeg..eier har kvittering for opp mot 50 000,- siste 4 årene på diverse reps og alt mulig rart fra lakk, til opptenningsvennelig styling ,og dokumentert at bilen ikke har gått mer enn 8 000 km siden 1996 da den ble importert...:)

Forøvrig synes jeg bilen har det rette stuket når jeg får moder jord til å klemme frammerenden litt nærmre seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg tror du virkelig på at den bare har gått 8000km på 11 år..

det er nesten det dumeste jeg noen gang har hørt! Det er garantert juks med km!!

Og du har vel dokumentert at denne bil har gått lenger enn 8000km på 11 år før du så bastant påstår det er juks?

enkelte har faktisk mer enn 1 stk bil....Og som kjent kan man bare kjøre en av gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakke med verkstedet som har hatt servicer og slikt på den..di anbefalte denne bilen på det varmeste :) slikt varmer alltids :) den blir fyrt opp i dag og da ringer selger og gir rapport ang stand da det er mange måneder siden den sist var tatt ut av garasjen :) håper alt står bra til med mitt kommende gull:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...