PenguiN- Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Jeg skal og se på denne 1989 320`n Mtech`n på fredag. Bilen har rullet 168 000 (dokumenterte) kilomoter og han jeg evt kjøper fra er eier nr 2 i norge som har hatt den i 4 år.han er selv 35 år gammel og har sørget for ny lakk, nye felger/dekk, masse nytt i motor og ellers teknisk slik som ny kam, ny bakdifferensial osv osv... En ting jeg kanskje har lært, jo eldre en bil er og jo mindre utstyr = mindre kan gå galt, murphys law Av feil er det: rift i setet og leppe forann må lakkes opp igjen Bilen har sentrallås og takluke, ikke stort mer enn det disse modelle ble levert med? Eieren har ikke funnet noe rust noen plasser på bilen uten om prikk på ene dempertårnet H side.. Bilen har ikke servo, dette er prioritet 1 Bilen hadde komplett service hefte fra tyskland (import i 1996). planer (må jo ha planer!): -Senk forann. -Eksos litt lenger utover . -Ordne leppa forann. -Annet interiør. -Røde baklykter. Hva ville du gitt for denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Fin bil, Hadde sikkert gitt en 30-35. vet mange syns det er"altfor" lite men uansett.. Ps. Den vingen hadde blitt opptenningsved i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2007 hehehe det var litt lav pris synes jeg..eier har kvittering for opp mot 50 000,- siste 4 årene på diverse reps og alt mulig rart fra lakk, til opptenningsvennelig styling ,og dokumentert at bilen ikke har gått mer enn 8 000 km siden 1996 da den ble importert... Forøvrig synes jeg bilen har det rette stuket når jeg får moder jord til å klemme frammerenden litt nærmre seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 uberschøn bortsett fra vingen og bakfangeren. er den så strøken som det sies ville jeg gitt 60. hvite felger tror jeg hadde plitt pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Hehe.. Godt mulig det, e vel bare eg som e gnien.. Hvor mye har du tenk å gi da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
McMaRT Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Si meg tror du virkelig på at den bare har gått 8000km på 11 år.. det er nesten det dumeste jeg noen gang har hørt! Det er garantert juks med km!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 kan godt hende at den har gått 8000 på 11 år.. eldre folk kjører ikke dag og natt som ungdommen gjør til tider meneh.. det er jo litt lite da.. men så lenge foringer og motor/gir er bra så har vel strengt tatt KM stand ikke så mye å si på den saken ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stilzkin 86' Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Si meg tror du virkelig på at den bare har gått 8000km på 11 år..det er nesten det dumeste jeg noen gang har hørt! Det er garantert juks med km!! Signerer den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Snadderbil! Kanskje senke litt(så litt høy ut fremme), bytt baklykter, spoiler og bakfanger så er det en annen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Si meg tror du virkelig på at den bare har gått 8000km på 11 år..det er nesten det dumeste jeg noen gang har hørt! Det er garantert juks med km!! Og du har vel dokumentert at denne bil har gått lenger enn 8000km på 11 år før du så bastant påstår det er juks? enkelte har faktisk mer enn 1 stk bil....Og som kjent kan man bare kjøre en av gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Skal uansett og se på bilen til helga, er den slik han sier kjøper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Snakke med verkstedet som har hatt servicer og slikt på den..di anbefalte denne bilen på det varmeste slikt varmer alltids den blir fyrt opp i dag og da ringer selger og gir rapport ang stand da det er mange måneder siden den sist var tatt ut av garasjen håper alt står bra til med mitt kommende gull:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 under 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 ser ut som et greit kjøp 8000 på 11 år = 727 km i året 60 km måneden og 2 km om dag er vel mulig det.. pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå