kai Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 verka itj deinn adressa linken t mæ. men æ fekk t å sjå på deinn her. http://www.tvnorge.no/Aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Er vel samme sak som blir diskutert her http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=61422 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 ikke bra å kjøre så fort,men synes synd på eier ang. avgiftkravet... tror kansje vi skal begynne å passe oss med skiltnr og boplass her inne i tillfelle purken får dilla på å ta folk med trimma biler... jeg skal vertfall fjerne mine spor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 hmm..det er vel veldig mange 200sx som er trimma MYE? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 ikke bra å kjøre så fort,men synes synd på eier ang. avgiftkravet...tror kansje vi skal begynne å passe oss med skiltnr og boplass her inne i tillfelle purken får dilla på å ta folk med trimma biler... jeg skal vertfall fjerne mine spor... Godt sted å bynne med regnr i profilbilde da Jeg og skal bynne å skjule mine spor, ikke med tanke på trimming men fare for innbrudd/tyveri. Var en innpå her som fikk innbrudd i bilen sin 3 ganger på litt over en uke. Det var sannsynlig vis folk som hadde henta info fra prosjekttråden hans. Farli greier dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Er ikke ofte du ser enn E36/46 som har 300+hk under panseret.. Selvom de høres ut som torden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 hmm..det er vel veldig mange 200sx som er trimma MYE? FINNES de i originalutførelse da? Ser for meg at så og si alle biler av den typen er trimma. Og kombinasjonen 20-åring og 400HK er vel ikke alltid like heldig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Er ikke ofte du ser enn E36/46 som har 300+hk under panseret.. Selvom de høres ut som torden er jo en og annen nyere bmw med presse! sikkert mange M3 bygg som sikkert kunne fått avgiftskrav! veit ikke om hvordan 10 års regelen er på gamle biler med mer enn lovlig effekt! har lest noe om at hvis man blir tatt, så blir man straffet hardt, og da får du ikke bruksfradraget som en vanlig 10 år gammal bil ville hatt, men må evt betale 100% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 har lest noe om at hvis man blir tatt, så blir man straffet hardt, og da får du ikke bruksfradraget som en vanlig 10 år gammal bil ville hatt, men må evt betale 100% Dette hørtes rart ut.. har du noe link til hvor du leste det? For en ting er jo at forsikringa IKKE gjelder ved trimming av motor til over det tilatte i vognkort, men en annen ting er jo at de faktisk sa på klippet at GRUNNEN til forsikringsopphøret var den dokumenterte farten på ulykkestedet (!). Man kan jo lure, etter å ha betalt de 150k + han fikk i bot at han ville få godkjent bilen sin med de hk'ene, men det tror jeg ganske sikkert det vil bli et NEI på.. Men jeg ser det iallefall som veldig merkelig at en 10år gammel bil i Norge ved en eventull avkjøring skulle få hk avgift fra Tollvesenet (som den er fritatt for!). Jeg ser det som mye høyere sjanse at evt forsikringsselskapet vil gå til rettslige skritt. Rent issolert sett er det helt på trynet å få tileggsavgift for mer hk, da dette utelukkende burde gått etter forurensing (Co2). Føler at BT prøver å stattuere et eksempel av dette, tatt i betraktning de ressurser de har brukt på denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Z4 M på NRK2 NÅ!!!Edit: Beklager O.T. (trådstarters oppfordring til TV-titting medførte zapping...) Kjip sak med Nissanbilen ja. hva var det om Z4 M ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 "gammel" Top Gear episode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 den mot Dodge Viper ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Føler at BT prøver å stattuere et eksempel av dette, tatt i betraktning de ressurser de har brukt på denne bilen. Tror absolutt du er inne på noe der.. Første jeg tenkte på også, og tror nok de vil skremme bilmiljøet litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 den mot Dodge Viper ? Nei, mot Boxter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 den mot Dodge Viper ? Nei, mot Boxter. Gammel boxster? Skulle vel vært linket opp mot en Cayman S.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå