Nexus79 Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Har en 88mod. 325ix, og lurte på om noen vet hvor langt det er mellom reg.rem skifte og service på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 reg reim er vel 60000 anbefalt iallefall.. jeg byttet min mens jeg overhalte toppen i sommer.. den som sto på var brukt 40000 og den så veldig bra ut.. men vil anbefale 60000 maks for reima.. billig forsikring sånn sett:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nexus79 Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Mye jobb å få skiftet reima? Klarer man d fint selv? Noen som vet ca pris på ny reim. Tips for å gjøre jobben lettere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Den er simpel å bytte selv, må ha reima å nytt strammehjul. Kommer vell på 500 spenn eller no. Husker ikke hvor mye jeg betalte. Det andre du gjør er å kjøpe deg en Haynes bok (selvfølgelig boka som omhandler 3` og 5`serie Dermed. Bytt i vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Haynes ligger her Ca 7 mb http://www.velom.net/bimmers/haynes_e30_e28_e34.pdf Og du kan doble prisen til Fliid. Mekonomen skal ha 943,00 for Registerreimsats. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Noen som vet hvor ofte man skal skifte registerKJEDE? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 I min Haynesbok står det at man bør skifte registerreim hver 50.000km. Kjøp deg ett registerreimsett hos Gs. Da får du strammer og reim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Noen som vet hvor ofte man skal skifte registerKJEDE? Når det blir slitt. Det er ingen serviceinterval på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Noen som vet hvor ofte man skal skifte registerKJEDE? Registerkjede skal holde hele bilens levetid så lenge du følger oljeservice med anbefalt olje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Noen som vet hvor ofte man skal skifte registerKJEDE? Aldri Strammer'n kan jo gå te helvete, men det skjønner du når det begynner å rasle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå