Nils Jørgen Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Har det seg sånn at ESS ikke har kompressor kit. til M50 lenger? Tenkte å prøve kontakte dem for å høre om de lager på bestilling. Noen som har en "Norsk" e-post adr. til ESS? Driver å undersøker til min M50B28. Siden det ikke er en "vanlig" motor,er det vanskelig å finne ferdige kit ser det ut som. Om noen vet hvem jeg bør kontakte for komoressor til min motor så hyl ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Du kan jo ringe til dem; 69 19 85 55. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Liker å ha det skriftlig. Har sendt mail til dem nå. Svaret bli lagt ut når/hvis det kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 INFINITAS SK PLUS-2? OOPSS, jeg så nå at det var ESS du ville ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå