Anderslien Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Jeg bare lurer på om det var noen inne her som kjøpte denne utrolig billige 540'en? Link: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11308299&sid=xz18rfagq8Ra188776 Jeg dro nedover for å kjøpe den faktisk, men da jeg kom til han, var den solgt for en time siden. Ble jævli sur. Var så billig at jeg måtte nesten kjøpe den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Det der er jo halv pris av "standard" av hva de ligger på. Pokker at jeg ikke hadde kroner nok i kassa, eller at jeg kom over den tidsnok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Ja, vet det er halv pris. Verste av alt, er at den var helt dønn strøken og ikke noe galt med den. Jeg hadde avtalt med han karn at jeg skulle hente den, og da jeg kom i gata hans etter 2 timers kjøring, ringte jeg han og da sa han at den ble solgt for 1 time siden. Tror du jeg ble sint eller!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Fy for en råtten oppførsel Jeg hadde krevet kødden for reisepenger på stedet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Seriøse selgere vokser ikke på trær.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 førstemann til mølla da...men klart han burde ringt deg når noen andre kom for å kjøpe den, skulle jo hatt en sjangs til å by over! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Ja, var veldig dårlig av han, ettersom jeg sa ifra godt at det var langt å kjøre for meg og sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Hvorfor solgte han den så billig egentli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Bilen havnet rett utenfor Haugesund, en jeg jobber med så kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Hadde enda lengre reise han som fikk tilslaget! Men skjønner at det var trist å miste sjansen på et kjøp av denne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Ble skeptisk av prisen jeg men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Dumt av selger å gjøre det på den måten! Fy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå