Oak Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Før: Etter: Diverse bilder: Litt dårlig før og etter bilder men...hehe, ser drastisk forskjell i "real life" ihvertfall.. er dritfornøyd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 hvor mye har du senket den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 30/20 med Cobra-fjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Flott bil med perfekt senk. Vurdert nye felger? Det ble vel en annen bil å kjøre også tenker jeg?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Takk for det! Ja har bestemt meg for nye felger... men blir ikke før til våren, er lissom så liten vits nå som man snart må slenge på vinterdekka. Bilen blei litt stivere, men nå har jeg ganske mye dekk på sommerfelgene da, så merker ikke så mye til det, bortsett fra at det sitter litt bedre i krappe svinger og sånn. Håper å få på mtech2 og kanskje Hyperblack CSL felger i løpet av neste sommer, er ikke så lett å bestemme seg for felger...hehe Blir vel rimelig lik denne: Gleder meg til neste sommer:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Pen senking og blir meget pen med ny front å felger.kanskje ny bakpote med dobbel stuss.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Fine planer! Kanskje m3-speil og angel eyes hadde vært pent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Dobbel stuss og nye speil er på lista! Angel Eyes har jeg liggende her... Bare til feil bil! Umnitza sendte meg til Facelift modellen istedet, så nå må jeg sende de tilbake til statene igjen, før jeg får de riktige!! Det er Predator Chromnium's i 6000k BTW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Dobbel stuss og nye speil er på lista!Angel Eyes har jeg liggende her... Bare til feil bil! Umnitza sendte meg til Facelift modellen istedet, så nå må jeg sende de tilbake til statene igjen, før jeg får de riktige!! Det er Predator Chromnium's i 6000k BTW. De AE du har kjøpt der er helt rå! Men du må bytte pærer i grøftelysene for å "matche" blåfargen. Vil du ut med pris på AE inkl. frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Da blir dette en meget pen bil med meget pen farge,etter min smak naturligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Pent! Hadde samme senkesett på den forrige bilen min. CSL-felger og M-Tech blir aldri feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Dobbel stuss og nye speil er på lista!Angel Eyes har jeg liggende her... Bare til feil bil! Umnitza sendte meg til Facelift modellen istedet, så nå må jeg sende de tilbake til statene igjen, før jeg får de riktige!! Det er Predator Chromnium's i 6000k BTW. De AE du har kjøpt der er helt rå! Men du må bytte pærer i grøftelysene for å "matche" blåfargen. Vil du ut med pris på AE inkl. frakt? Rundt 1500,- inkl frakt tror jeg det var! Sikker litt forskjell i pris mellom modellene også.. Ganske dyrt, men skal visst være bra greier.. greit for meg som ikke gidder å bruke 3-4-5000 kr på hele lykter! åsså følger det med sånn remoteledning som man kobler på interiørlyset, så hver gang man låser opp bilen slår AE seg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Pent! Hadde samme senkesett på den forrige bilen min.CSL-felger og M-Tech blir aldri feil. Takk! Var faktisk etter at jeg så et bilde av gamlebilen din at jeg bestemte meg for de fjørene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Var fin senk det ja, men syntes nesten den ser lavere ut enn 30/20.. Da jeg senka min 40/20 så merka jeg stor forskjell i svingene, men syntes ikke komforten spesielt dårligere. Det var H&R-fjærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Kledelig senking.. Meget pen farge på bilen. Hjul og speil så blir dette en meget stilren bil! M-fangern hadde vel gjort susen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå