StianA Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 vanvittig pen bil:P men felgene passet ikke så godt inn hadde heller kjøpt noen andre for 50 laken da men d er min mening:P strøken bil i hvertfall-)
knut_olestad Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 det går en her rundt og, hvit som snø De er rett og slett ubeskrivelig pene i hvit, å jeg liker i grunn ikke hvite biler..
Mikke1981 Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 Bilen var fin den,fargen passet bra,å felgene var helt greie:)
kilronan Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 Pen bil, stygge felger Enig i det med felgene. Men alle som velger ny hvit bil skal uansett ha respekt.
in2you Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 FET bil da! men lurer bare litt på en ting, de felgene der, er ikke det AC-Schnitzer sine BiColor som ''egentlig'' blei laga til 6-serien? ser ut som dem som står på bl.a. Tension..
gaasen Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 Veldig pen bil!! Hvitt er dritfet farge! Men likte ikke hjula spesielt godt. Pluss at jeg ville aldri soa kun bakrutene.. enten alle eller ingen..
maxmix Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 Er ikke alle bilene som kan være hvite, men 3seriensynes jeg kler hvitfarge spessielt godt ja
Holberg Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 uagah! Blir ikke noe styggere med årene 3serien heller nei! Tror nokk rutene er fabrikk sota, tviler på at han\hun har rukket og gjøre så veldig mye med bilen:p
opelpower Skrevet Oktober 5, 2007 Skrevet Oktober 5, 2007 Smooooth som en gammel manns forhud! fy faen dere eier ikke smak i biler..
in2you Skrevet Oktober 5, 2007 Skrevet Oktober 5, 2007 Smooooth som en gammel manns forhud! fy faen dere eier ikke smak i biler.. sier en som kjører Opel
-Lasse- Skrevet Oktober 5, 2007 Skrevet Oktober 5, 2007 Kan noen sparke ut opelpower? Gå til profilen og sjekk innleggene hans.. Det er helt tydelig at han har joinet bare for å lage kvalme..
Gjest Skrevet Oktober 5, 2007 Skrevet Oktober 5, 2007 har kjørt forbi Eleverum et par ganger opp mot RV3 og da har jeg møtt på en ny og hvit HARTGE specs E92 som er fet som fy !!
Boddiz Skrevet Oktober 5, 2007 Skrevet Oktober 5, 2007 Fet bil, bra farge, men er enig med at felgene ikke var det beste valget nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå