Tam Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Har du varmapparat motstand,type svart? Aner ikke . Hvis du sier hvor den sitter skal jeg ta en titt i løpet av helgen. Tror ikke jeg rekker før. Bilen skal være fullt fungerende minus defekt motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Aha... Ja, dette er vel del samme som min bil. Hvor mye for førersete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Har du varmapparat motstand,type svart? Aner ikke . Hvis du sier hvor den sitter skal jeg ta en titt i løpet av helgen. Tror ikke jeg rekker før. Bilen skal være fullt fungerende minus defekt motor. Den sitter på siden av varmapparatkassa,ved hanskerommet,festet inn i kassa med 2 skruer,kontakt med 4 ledninger går inn på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Aha... Ja, dette er vel del samme som min bil. Hvor mye for førersete? Hele interiøret for 500kr. Førersete 250. Er en løs tråd i det (3 cm) men ingen hull. Er nakkestøtter bak feks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Har du varmapparat motstand,type svart? Aner ikke . Hvis du sier hvor den sitter skal jeg ta en titt i løpet av helgen. Tror ikke jeg rekker før. Bilen skal være fullt fungerende minus defekt motor. Den sitter på siden av varmapparatkassa,ved hanskerommet,festet inn i kassa med 2 skruer,kontakt med 4 ledninger går inn på denne Skal ta en titt. Er ikke sikkert jeg rekker før til lørdag. Gir beskjed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Aha... Ja, dette er vel del samme som min bil. Hvor mye for førersete? Hele interiøret for 500kr. Førersete 250. Er en løs tråd i det (3 cm) men ingen hull. Er nakkestøtter bak feks. Trenger bare førersetet. Hva menes med løs tråd? Har du bilde kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 midtkonsoll? bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 midtkonsoll? bilde? kal ta bilde idag etter jobb. Vet ikke om det er forskjell på midtkonsoll fra manuell og automat gir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå