G-RACING Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Tenkte jeg skulle få en tøffere look på min e39, og da bl.a montere xenonpærer i grøftlysa. Bilen har M-fanger på , og lyktene til denne har, det jeg mener, litt spesielle pærer med tanke på sokkelen i forhold til standard e39 fanger. Noen som har tips til hvor jeg kan få tak i xenon-kitt til desse type lysene? På forhånd takk:)
Stian Børresen Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Gunnar her på forumet selger xenon på webshop'n til venstre her. Har disse selv og de fungerer knall;)
Dr_S Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Exenon? Er det vanlig xenon du mener eller en slags halogenpærer?
ellingz1 Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Dr_S skrev: Exenon? Er det vanlig xenon du mener eller en slags halogenpærer? garantert xenon
frode syra Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 dekkportalen.no selger for 1200 har nettopp kjøpt 3 sett og de fungerer meget bra.en kamerat som monterte i grøftelys på e46 blei kanon det.
G-RACING Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2007 Dette såg jo flott ut! Var mangen typer sokkler her, veit du vilken type sokkel han kjøpte? E39 og e46 har samme sokkel mener jeg å huske. Må man kjøpe tennere i tilleg til desse pærene?
-Roger- Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 frode syra skrev: dekkportalen.no selger for 1200 har nettopp kjøpt 3 sett og de fungerer meget bra.en kamerat som monterte i grøftelys på e46 blei kanon det. Enkel montering??? Ser det står bl.a bosted bergen i profilen din, mulig å fått litt hjelp til montering hvis jeg kjøper et sånt sett, og finner ut at å montere di er over min iq? bilen er en e46 med standard fanger... Ikke noe ///M
G-RACING Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2007 Takk for svar! Må man ha tennere i tilegg til disse i fra dekkportalen.no?
G-RACING Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2007 Er forrestn ingen HB4 pærer på dekkportalen sin side..?
Sommerfelg Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 G-RACING skrev: Er forrestn ingen HB4 pærer på dekkportalen sin side..? dette la jeg også merke til? er hb4 i min e46 og er også inne på tanken ang xenon
benger Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 www.fremtidenslys.no (Dybvik Trading) har HB4 xenon pærer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå