j_b Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Skrevet Desember 20, 2007 selges for ny tusen! bilen blir helt annerledes med denne diffen her!
j_b Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Skrevet Desember 20, 2007 Hvilken bil kommer denne fra? den har ikke sittet på noen bil enda, men det var en reserve diff for et bmw team i england. skal passe rett på e30 m3.
Ballder Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 ja, riktig, fikk bud fra en kar her på forumet på 8000,- men jeg går ikke under 10000,- Mitt innlegg lenger ned er slettet, så da kan det vel slettes dette også.. Og du spør om jeg personlig er tosk lenger ned, noe jeg svarte på samtididg som jeg saklig grunnet mitt tidligere innlegg her, men ble slettet.. Svar for deg selv du. Til admin som slettet mitt innlegg lenger ned! Skal du slette, så slett alt, da forgående innlegg virker noe ubegrunnet etterhvert.
iNthe Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 startpris 1 kr, er jo for å få gratis bump å popularitet om diffen mens folk byr..
j_b Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Skrevet Desember 20, 2007 ja, riktig, fikk bud fra en kar her på forumet på 8000,- men jeg går ikke under 10000,- Startpris 1 krone, også kommer du med dette langt ut i budrunden.. Toskete.. er du tosk? start pris er 1 kr, men det er minste pris 10000kr. når det snakker om bud, så kan folk gi bud, hvor mye de vil, til og med over forventet pris til selger. så hvis 2 eller 3 eller 4 vil kjøpe den for 10000kr så må en av de gi den høyeste bud! for å få den. hvis jeg selger den for 10000kr, så kan hvem som helst komme med akkurat 10000kr for å kjøpe den. skjønner du nå poenget mitt??
batteri Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 damn det der var veldig dyrt når jeg skulle kjøpe meg m3 diff til e-30 så måtte jeg bare ut med 3500 , men er det noe veldig spesielt med denne eller ?
j_b Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Skrevet Desember 21, 2007 damn det der var veldig dyrt når jeg skulle kjøpe meg m3 diff til e-30 så måtte jeg bare ut med 3500 , men er det noe veldig spesielt med denne eller ? dette er gjør bilen en stor forandring. aksjelasjonen blir mye bedre og raskere, og selvfølgelig lavere topp fart..
EdgePerformance.no Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 Hvorfor skal ALLTID folk på bilforumer ødelegge salgs tråder med spydige kommentarer. Skal du\dere ikke kjøpe eller er intressert i og være med på budrunden, så Hxxx Kxxxx !! Kan ikke tenke meg noe mere irriterende enn folk som i utgangspunktet ikke er intressert, men bare messer opp for og bølle! Kutt ut! Lykke til med salget!
M3 Yngve Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 Helt enig Edge, er altid noen som må komme med noe sånt. Skulle jeg liksom skrevet ned at "sånn diff, feks, har jeg fått" Så da er liksom ikke den vært noe den da.Makan. Så er ikke dette noe vanlig M3 diff. Er en motorsport diff, koster sikkert over 20 000,- tenker jeg. Greit dette er et diskusjons forum, men ikke på kjøp å salgs priser vel?? Om noen lurer på hva ting er vært, så skriv gjerne hva dere mener, men ikke om noen skal selge noe. Hadde vært fint om disse som passer på her inn, hadde slått hardt ned på sånne som bare er her inne for å øddelgge for andre. Lykke til med salget, synd den ikke passer på M3 E46, men da hadde du vel hatt den på din bil selv.
j_b Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Skrevet Desember 22, 2007 Hvorfor skal ALLTID folk på bilforumer ødelegge salgs tråder med spydige kommentarer. Skal du\dere ikke kjøpe eller er intressert i og være med på budrunden, så Hxxx Kxxxx !!Kan ikke tenke meg noe mere irriterende enn folk som i utgangspunktet ikke er intressert, men bare messer opp for og bølle! Kutt ut! Lykke til med salget! hehe, takk skal du ha!
j_b Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Skrevet Desember 22, 2007 Helt enig Edge, er altid noen som må komme med noe sånt. Skulle jeg liksom skrevet ned at "sånn diff, feks, har jeg fått" Så da er liksom ikke den vært noe den da.Makan. Så er ikke dette noe vanlig M3 diff. Er en motorsport diff, koster sikkert over 20 000,- tenker jeg. Greit dette er et diskusjons forum, men ikke på kjøp å salgs priser vel?? Om noen lurer på hva ting er vært, så skriv gjerne hva dere mener, men ikke om noen skal selge noe. Hadde vært fint om disse som passer på her inn, hadde slått hardt ned på sånne som bare er her inne for å øddelgge for andre. Lykke til med salget, synd den ikke passer på M3 E46, men da hadde du vel hatt den på din bil selv. hehe, ja, det ville jeg ha gjort, men det er litt slitsom utveskling å kjøre hverdag med. bilen skal vel ha kommet idag sant? kom med prosjekt tråd når du starter å tukle med den da??
Yngve Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 Eg kan bekrefte att dette er en morsom utveksling! Har samme på min e30 med s38/b36 motor- gear Rett å slett hysterisk axelrasjon!!
andreee Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 løp å kjøp bmw folk vi trenger flere aktive sjåfører
j_b Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Skrevet Desember 23, 2007 ja, riktig, fikk bud fra en kar her på forumet på 8000,- men jeg går ikke under 10000,- Mitt innlegg lenger ned er slettet, så da kan det vel slettes dette også.. Og du spør om jeg personlig er tosk lenger ned, noe jeg svarte på samtididg som jeg saklig grunnet mitt tidligere innlegg her, men ble slettet.. Svar for deg selv du. Til admin som slettet mitt innlegg lenger ned! Skal du slette, så slett alt, da forgående innlegg virker noe ubegrunnet etterhvert. du skrev toskete til meg så derfor spør jeg om du er tosk selv, thats it. om du er hyggelig er jeg også hyggelig tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå