djmss Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Hei lurte på om det er noen som har noen tips på framgangsmåte på å få av listene på sidene i bilen, skal trekke en del kabler fra bagasje rommet til spilleren. Dette gjelder er en 316 2000mod sedan, ikke nedfelbar baksete. jeg så det var bare å trekke baksete opp får å frigjøre det. Resten av har jeg ikke peil på, vil nødig ødlegge listene da vett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 De sitter med noen klips som kan gå i stykker, jeg leste nylig en artikkel om å legge en kabel fra bagasjerommet og fram til cd-spiller, og han anbefalte å dytte kabelen oppunder lista som er akkurat ved døra iallefall. Det gjaldt en coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Bare å ta i litt Klipsene kan som sagt gå i stykker, akkurat som alle andre klips. Men likefullt kan de erstattes og Har trukket kabler her selv om du lurer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djmss Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2007 takker for tips skal ut å ødlegge bimmern no hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå