Gå til innhold

2 m3 vader stoler byttes i 2 vanlige m3 sportstoler!

Anbefalte innlegg

Skrevet

til E36...

ene stolen har et hull i sidestøtten på sitteputa. Setene er i stoff med alcantara på sidestøttene. setene har varmeelementer. byttes mot den andre typen m3 stoler. :wink:

noen interesserte?

1565816bilde391vm2.th.jpg

Skrevet

Utroli interesert, men har desverre berre en passasjer stol av type M-tech sport i svart skinn til coupe!!

Den er så strøken, at e tørr neste å sei at den ser ut som ny :)

Skulle det være interesant, så gi et pip....villig til å legge mellom :) eller kjøpe stolan :)

Skrevet

er desverre bare interessert i et rent bytte i to andre stoler. :?

evt må eg få tak i 2 stoler før eg selger de. (litt avhengig av å ha seter i bilen!) :wink:

Skrevet

Vet om en som kanskje er interresert i å bytte med deg, men det er ikke sportstoler!

Bare veldig pent sort skinn interiør i bilen hans!

Skrevet
Vet om en som kanskje er interresert i å bytte med deg, men det er ikke sportstoler!

Bare veldig pent sort skinn interiør i bilen hans!

hmm... helt interiør da eller? skal det være skinn må eg ha et helt interiør. baksetet mitt er i stoff ser du. :roll: skal han ha noe i mellomlegg evt?

Skrevet
Jeg har to sportstoler i stoff, kan gi deg bilde senere i dag, hvis du er interessert.

det kan være interessant! kom med bilder, så får vi se! :)

Skrevet
til E36...

ene stolen har et hull i sidestøtten på sitteputa. Setene er i stoff med alcantara på sidestøttene. setene har varmeelementer. byttes mot den andre typen m3 stoler. :wink:

noen interesserte?

1565816bilde391vm2.th.jpg

Du har PM! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...