fosland Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 til E36... ene stolen har et hull i sidestøtten på sitteputa. Setene er i stoff med alcantara på sidestøttene. setene har varmeelementer. byttes mot den andre typen m3 stoler. noen interesserte?
Pitstop Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 Utroli interesert, men har desverre berre en passasjer stol av type M-tech sport i svart skinn til coupe!! Den er så strøken, at e tørr neste å sei at den ser ut som ny Skulle det være interesant, så gi et pip....villig til å legge mellom eller kjøpe stolan
fosland Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2007 er desverre bare interessert i et rent bytte i to andre stoler. evt må eg få tak i 2 stoler før eg selger de. (litt avhengig av å ha seter i bilen!)
Pitstop Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 Jepp kan komme tebake te d visst e får tak i en stol te da
-Roger- Skrevet Oktober 7, 2007 Skrevet Oktober 7, 2007 Vet om en som kanskje er interresert i å bytte med deg, men det er ikke sportstoler! Bare veldig pent sort skinn interiør i bilen hans!
fosland Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2007 Vet om en som kanskje er interresert i å bytte med deg, men det er ikke sportstoler!Bare veldig pent sort skinn interiør i bilen hans! hmm... helt interiør da eller? skal det være skinn må eg ha et helt interiør. baksetet mitt er i stoff ser du. skal han ha noe i mellomlegg evt?
haavard Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 Jeg har to sportstoler i stoff, kan gi deg bilde senere i dag, hvis du er interessert.
fosland Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2007 Jeg har to sportstoler i stoff, kan gi deg bilde senere i dag, hvis du er interessert. det kan være interessant! kom med bilder, så får vi se!
-AmunD- Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 til E36...ene stolen har et hull i sidestøtten på sitteputa. Setene er i stoff med alcantara på sidestøttene. setene har varmeelementer. byttes mot den andre typen m3 stoler. noen interesserte? Du har PM!
The StigMeister Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 Har nøyaktig samme farge på mine sportstoler som du har på vader stolene!
fosland Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2007 Har nøyaktig samme farge på mine sportstoler som du har på vader stolene! javel..? men er du interessert i å bytte?
The StigMeister Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 Har nøyaktig samme farge på mine sportstoler som du har på vader stolene! javel..? men er du interessert i å bytte? Du har PM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå