Acrula Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Heisann! Fått meg noen 6x9 som jeg vil ha i hattehyllen i bilen min, men så er magnetene for store, så lurte jeg på om jeg faktisk må skjære i metallet for å få plass eller om det er noen andre smarte løsninger? Kom gjerne me bilder så jeg får se hvordan dere har gjort det! Mvh Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 eg har skjært ut hull i hattehyllen min, skar dem større enn magneten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 hva med og heller bygge dem opp til dem passer? ble dritforbanna når jegå bak i min bil..rust etter rust,de hadde til og med saga av forsterkningene bak.. fy fy spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 sage ut å primer er bra det... er plass til høytalerne uten å skjære iforsterkningene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 bare skjær i bilen din du om du vil det,bare husk og si i fra når du skal selge bilen slik at kjøper kan prute ned prisen. men vis du absulutt ikke vil bygge opp 6x9`ene med ringer så burde du ivertfall kutte fint i karroseriet.og behandle det med ruststopp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 vist du primer med 2 komponent er det 100 ganger bedre enn hvilken som helst ruststopp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 jeg mente generelt ruststopp dette inkluderer primer,beklager om jeg skrev uforståelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 hehe... det gårfint... trodde du mente sånn der jalla greier som du kjøper på bensinstasjon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robineriksen Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 hattehyllen er med på og stive opp karoseriet i e30 og kutter du i det...svekker du heile bilens stivelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 det er sant, men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 skjønner ikke hvorfor du må kutte,de passer jo om du bygger opp.. og det tar til og med mindre tid og mindre arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 mest sannsynlig fordi det ikke er så fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 du har et godt poeng der ja.men er jo mulig og bygge det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 det er det vettu... bygge det opp det du må, kle det med polyester, støpe det, kle det filt og vips! FERDIG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Jeg har skjært hull i hattehylla fordi det ikke ble plass.. At det blir svekket pga det, tror jeg er mer teori enn i prakis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå